رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» اولین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ‌زاده است که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است.   فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ‌زاده یکی از حاضرین در بخش مسابقه جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است. این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی و […]

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» اولین فیلم بلند سینمایی کاوه صباغ‌زاده است که در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است.

 italiaitalia1

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ‌زاده یکی از حاضرین در بخش مسابقه جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است.

این فیلم در ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال ساخته شده است و در خلاصه داستانش آمده: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره…

در این فیلم بازیگرانی چون حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار