رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 20:11
  • کد خبر : 96654
  • تئاتر
  • چاپ خبر : مائده خلفی؛ از نمایش درونیات جوانان امروز گفت

به گزارش سینماخانه؛ به بهانه روی صحنه رفتن نمایش «از خواب تو بیدار خواهم شد» گفتگویی داشته ایم با مائده خلفی بازیگر جوان این نمایش: ازخودتان و فعالیت های هنری که تا پیش از این داشته اید بفرمایید. از ۱۲سالگی در آموزشگاه سینمایی هفت هنر، مشغول به کار اجرا هستم و همچنین فیلم کوتاه هم […]

به گزارش سینماخانه؛ به بهانه روی صحنه رفتن نمایش «از خواب تو بیدار خواهم شد» گفتگویی داشته ایم با مائده خلفی بازیگر جوان این نمایش:

ازخودتان و فعالیت های هنری که تا پیش از این داشته اید بفرمایید.

از ۱۲سالگی در آموزشگاه سینمایی هفت هنر، مشغول به کار اجرا هستم و همچنین فیلم کوتاه هم بازی کرده ام. از زمان پاندمی کرونا کمی از فضای تئاتر دور شدم و مشغول کارهای رادیویی و پادکست گردیدم . شش ماه پیش آقای مرادی نژاد این متن را به من دادند و نقش مینا رو بهم پیشنهاد کردند. متن را بعد از بانویسی خواندم و برایم جذاب بود و فکر کردم ایده متفاوتی برای ارائه دارد و از روزمرگی های الان تئاتر دور هستش و نکته جالب دیگر، دست و پنجه نرم کردن با مسائل روز بود.

کمی راجع به نقش بگویید؟

مینا کارکتر جالبی است. و چون نوجوانی با ویژگی های متفاوت هست؛ بازی کردن این نقش برایم جالب بود. مینا بخشی از درونیات جوانان امروز را که دیده نمی شود، به نمایش می گذارد. انرژی کاراکتر را با اینکه سخت بود، دوست داشتم. چون در صحنه هایی اجرای نقش بصورت بازی در بازی می شود و این فراز و فرود را دوست داشتم.

بازخورد مخاطب چگونه است؟

برام خیلی شگفت انگیز است که تا این اندازه مورد تأیید قرار گرفته است و این همزاد پنداری تا حدودی دارد توسط مخاطب صورت می گیرد.

به عنوان یک بازیگر از نسل جوان، اوضاع این حرفه را چطور می بینید؟

به نظرم کار کردن در تئاتر، کمی شبیه حضور در میدان جنگ است. چون باید خیلی جسورانه و سرسختانه بجنگی. شاید به خاطر فضای مافیایی که ایجاد شده و یا کمی به خاطر محدودیت ها و… یک مسأله مهم دیگر هم ورود اصطلاحاً چهره ها به این عرصه است. بنابراین کار برای بازیگران جوان و یا غیر چهره فعال در عرصه نمایش خیلی سخت شده و خوب به عنوان یک دانشجو دوست داشتم کمی فضای بیشتری برای ارائه هنرم به عنوان بازیگر داشتم.

سینماخانه

گفتگو : حمید عبدالحسینی
برگردان : آرام طالشی
هماهنگی : فراز شیخ حسنی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار