رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» با بازی هنرمندانی چون شهاب حسینی و لیلا حاتمی بر روی سایت آمازون قرار گرفت. «دوران عاشقی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان توسط کمپانی ایرانی-امریکائی Majsam پخش نسخه با کیفیت ممتاز و VOD خود را روز گذشته از سایت آمازون آغاز کرد و به این ترتیب پای تولیدات سینمایی ایران […]

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» با بازی هنرمندانی چون شهاب حسینی و لیلا حاتمی بر روی سایت آمازون قرار گرفت.

«دوران عاشقی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان توسط کمپانی ایرانی-امریکائی Majsam پخش نسخه با کیفیت ممتاز و VOD خود را روز گذشته از سایت آمازون آغاز کرد و به این ترتیب پای تولیدات سینمایی ایران به این بازار بزرگ سمعی و بصری جهانی باز شد.
کمپانی آمازون یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در زمینه اینترنت و IT است که پس از اپل، گوگل و ماکروسافت چهارمین شرکت بزرگ و سودآور جهان در این حوزه ‌است و با بیش از ۸۰ میلیون بیننده بزرگترین و پربیننده‌ترین شبکه خانگی اینترنتی جهان به حساب می‌آید.


در حال حاضر بیش از بیست هزار فیلم سینمایی و سریال‌ تلویزیونی مختلف در این وب‌سایت عرضه شده است و بزرگترین کارگردانان جهان با آن همکاری می‌کنند.
این سایت بزرگ اینترنتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده امریکا، انگلستان، اتحادیه اروپا، ژاپن، استرالیا، کانادا و… سرویس پخش دارد.
فیلم سینمایی «دوران عاشقی» درباره زندگی یک زن وکیل به نام بیتا (لیلا حاتمی) است که در کار خود تبحر دارد و بیشتر پرونده‌های مربوط به طلاق را قبول می‌کند. همسر او حمید (شهاب حسینی) در یک شرکت بزرگ کار می‌کند و به واسطه شغلش با میترا (مینا وحید) که به تازگی از خارج آمده آشنا می‌شود و با او عقد می‌کند. میترا از حمید باردار شده، اما حمید این مسئله را نمی‌پذیرد و معتقد است که مدتهاست که عمل وازکتومی انجام داده و همه چیز را انکار می‌کند. دایی میترا که از اعتبار و قدرت زیادی برخوردار است از جریان مطلع شده و حمید را تهدید می‌کند که باید همسرش را طلاق و با میترا به زندگی ادامه دهد و برای تحت فشار قرار دادن حمید میترا را به بیتا معرفی می‌کند تا وکالت او را بر عهده بگیرد. میترا از این جریان مطلع می‌شود و پرونده را نمی‌پذیرد و حمید منتظر تصمیم بیتا برای ادامه زندگی است.
لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، مینا وحید، بیتا فرهی، عاطفه للهی، شهرام جمشیدی، سوگل قلاتیان، سعید داخ، نسیم ادبی، داریوش فائزی و پرویز پورحسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار