رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد که مهدی فخیم زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که دچار سانحه تصادف شده بود به بیمارستانی در تهران منتقل شده و سطح هوشیاری اش پایین است. مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره انتقال مهدی فخیم زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به تهران که در شهر چالوس دچار سانحه […]

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد که مهدی فخیم زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که دچار سانحه تصادف شده بود به بیمارستانی در تهران منتقل شده و سطح هوشیاری اش پایین است.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره انتقال مهدی فخیم زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به تهران که در شهر چالوس دچار سانحه تصادف شده و در بیمارستان طالقانی چالوس بستری بود، گفت: آقای مهدی فخیم زاده امروز صبح زود از چالوس به بیمارستان ایرانمهر تهران منتقل و در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری شده است.

وی که عصر دیروز درباره وضعیت هوشیاری مهدی فخیم زاده اعلام کرده بود در افراد عادی سطح هوشیاری ۱۵ است که در آقای فخیم زاده به ۱۳ رسیده است، درباره تغییر این وضعیت گفت: سطح هوشیاری آقای فخیم زاده به ۷ رسیده است.

خالدی درباره اینکه نظر پزشکان معالج درباره تغییر این وضعیت چیست، اظهار کرد: هنوز پزشکان معالج نظر خود را در این خصوص اعلام نکرده اند.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار