رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با موافقت دولت، ۳۵هزار هنرمند از پرداخت حق بیمه خود در ایام کرونا در سه‌ماهه اول سال معاف شدند. به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحسین سیدزاده – مدیرعامل صندوق اعتباری هنر – با بیان این‌که این تصمیم بعدازظهر امروز […]

به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با موافقت دولت، ۳۵هزار هنرمند از پرداخت حق بیمه خود در ایام کرونا در سه‌ماهه اول سال معاف شدند.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدحسین سیدزاده – مدیرعامل صندوق اعتباری هنر – با بیان این‌که این تصمیم بعدازظهر امروز (شنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) در جلسه‌ای در نهاد ریاست‌جمهوری به ریاست اسحاق جهانگیری – معاون اول ریاست‌جمهوری – و با حضور سیدعباس صالحی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – گرفته شده است، افزود: در این جلسه که هیات‌مدیره و مشاوران صنفی صندوق اعتباری هنر هم حضور داشتند، مقرر شد هنرمندان در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد از پرداخت سهم بیمه خود معاف شوند.

او ادامه داد: بر اساس این موافقت، ۳۵ هزار نفر هنرمند تحت پوشش صندوق اعتباری هنر مشمول این بخشودگی می‌شوند.

سیدزاده افزود: مبلغ اعتباری تخصیص‌یافته به این بخشودگی ۳۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: این اقدام از این‌ماه (اردیبهشت) آغاز می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری هنرمندان نیست؛ صندوق اعتباری هنر تمامی اقدامات و مراحل این کار را انجام می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار