رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • سه شنبه 4 شهریور 1399 - 18:26
  • کد خبر : 51923
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : آیا ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدا شدند؟

شایعه جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. رو گذشته برخی رسانه‌ها و کانال‌های  از  جدایی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تبلویزیون و  مهدی کوشکی خب ردادند . ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سال سینما و تلویزیون است که چندی پیش خبر ازدواج جنجالی‌اش با مهدی […]

شایعه جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

رو گذشته برخی رسانه‌ها و کانال‌های  از  جدایی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تبلویزیون و  مهدی کوشکی خب ردادند . ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سال سینما و تلویزیون است که چندی پیش خبر ازدواج جنجالی‌اش با مهدی کوشکی حواشی زیادی را به دنبال داشت.

مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردنداما دیروز به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند واحتمال جدایی را در ذهن مخاطبان و کاربران شکل دادند.

ریحانه پارسا دیروز و همزمان با  پررنگ‌شدن این شایعه، ویدئوی زیر را از خود منتشر کرد تا به نوعی صحت این خبر را به شکلی غیرمستقیم تأیید کند.

با این حال هنوز خبری رسمی درباره جدایی این دو بازیگر منتشر نشده است.

مهدی کوشکی متولد ۱۳۶۰ در خرم آبادفارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

کوشکی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر است و در سال‌های اخیر در نمایش‌های فراوانی همچون وقتی کبوترها ناپدید شدند، هفتمین جان سگ، آوازخوان طاس، دکلره، اکلیل، به خاطر یک مشت روبل، شیطونی، تئاتر بد، سیزده، هدیه جشن سالگرد،کاسیت در زنجیر، شب‌نشینی باشکوه آقاجون، هملت، باد شیشه را می‌لرزاند، شک، تئاتر شهر، آوازه خوان، رومولیت و ریچارد ۱۱ بازی کرده است.

کوشکی همچنین تجربه ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی پدیده، فروشنده، لانتوری و شاه‌کُش را نیز درکارنامه کاری خود دارد و این روزها مخاطبان شاهد بازی او در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» نیز هستند.

ریحانه پارسا نیز  متولد ۱۳۷۷ در تهران  و دیپلم  رشته نمایش از هنرستان  است او که سال ۱۳۹۷ با سریال تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی به شهرت رسید خیلی زود با انتشار تصاویر غیرمتعارف در فضای مجازی از خود چهره‌ای جنجالی به نمایش گذاشت.

او اسفند سال ۱۳۹۸ در ۲۱ سالگی با  کوشکی ۳۸ ساله ازدواج کرد. پارسال در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی نیز ایفای نقش کرده است. فیلمی که این روزها  به طور همزمان در روی پرده و اکران آنلاین به نمایش درآمده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار