رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

برنامه کوتاه «قرائت نامه» با هدف آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام از ابتدای ربیع الاول به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود. به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه رادیویی قرآن، برنامه قرائت نامه که به انعکاس مقاطعی از زندگی قاریان برجسته قرآن کریم اختصاص دارد در دو قالب سه […]

برنامه کوتاه «قرائت نامه» با هدف آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام از ابتدای ربیع الاول به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه رادیویی قرآن، برنامه قرائت نامه که به انعکاس مقاطعی از زندگی قاریان برجسته قرآن کریم اختصاص دارد در دو قالب سه دقیقه و ۱۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.
در برنامه سه دقیقه ای قرائت نامه خلاصه‌ای از زندگینامه یک قاری به همراه پخش یک یا دو فراز تلاوت زیبا در برنامه ارائه خواهد شد و برای پخش قبل از تلاوت هر قاری در رادیو قرآن و رادیو تلاوت قابل بهره برداری خواهد بود.
همچنین برنامه کوتاه ۱۰ دقیقه ای با همین عنوان، به معرفی بخش هایی از شرح حال قاریان مشهور اختصاص دارد و یک تا پنج برنامه به هر قاری اختصاص داده می شود. پخش فرازهای زیبای تلاوت و نیز صدای این قاریان در مصاحبه با رسانه‌ها از بخش‌های دیگر این برنامه است.
برای تهیه این برنامه ابتدا همه متون مرتبط با زندگی قاریان مورد نظر اعم از متون فارسی و عربی جمع آوری، دسته بندی و ویراستاری تخصصی شده و سپس متناسب با ذائقه مخاطب امروزی بخش‌هایی از آن برای طرح در برنامه مورد استفاده قرار می گیرد.
برنامه قرائت نامه کاری از گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن است که به تهیه‌کنندگی میثم رجبیان و گویندگی رضا خزایی و میثم نیکنام در ۲۰۰ قسمت در دست تولید است و از ابتدای آبان ماه، روزهای فرد ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه از رادیو قرآن پخش خواهد شد و همزمان با آن از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی www.radioquran.ir قابل دریافت خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار