رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

شرایط جدید دریافت آثار برای یازدهمین دوره‌ی جوایز اعلام گردید. به گزارش سینماخانه به نقل از سایت تخصصی ایسفا طبق اعلام دبیرخانه‌ی «جوایز ایسفا» شرایط جدید دریافت آثار برای یازدهمین دوره‌ی جوایز اعلام گردید. بر اساس مصوبه جدید هیئت مدیره‌ انجمن فیلم کوتاه ایران فیلمسازانی که فیلم هایشان از طریق حضور در جشنواره های مورد […]

شرایط جدید دریافت آثار برای یازدهمین دوره‌ی جوایز اعلام گردید.
به گزارش سینماخانه به نقل از سایت تخصصی ایسفا طبق اعلام دبیرخانه‌ی «جوایز ایسفا» شرایط جدید دریافت آثار برای یازدهمین دوره‌ی جوایز اعلام گردید.
بر اساس مصوبه جدید هیئت مدیره‌ انجمن فیلم کوتاه ایران فیلمسازانی که فیلم هایشان از طریق حضور در جشنواره های مورد تایید «جوایز ایسفا» و یا با دریافت «مدال ایسفا» مشمول حضور در این رویداد نباشند، این امکان را دارند که مستقلاً نسبت به ثبت نام آثار خود اقدام نمایند. این فیلم ها پس از اتمام مهلت فراخوان (۲۶ آذر) توسط یک هئیت انتخاب مورد بازبینی قرار گرفته و از میان آثار ثبت‌نام شده حداکثر ۲۰ فیلم به «جوایز ایسفا» معرفی خواهند شد.
نکته ی حائز اهمیتی که متقاضیان این بند باید مد نظر قرار دهند این است که فیلم هایی که به این شیوه متقاضی حضور در «جوایز ایسفا» هستند، در صورتی که انتخاب نشوند، اگر در آینده در جشنواره های مورد تایید «جوایز ایسفا» انتخاب شوند و یا «مدال ایسفا» را دریافت کنند، دیگر امکان ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار