رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

داوران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از این هفته شروع به دیدن فیلم‌ها کرده‌اند، به طور متوسط روزی ۴ فیلم می‌بینند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت داوری فیلم‌ها تا پایان هفته اول بهمن‌ماه انجام شود. در جشنواره امسال، جمشید هاشم‌پور بازیگر ۷۶ ساله سینمای ایران با ۶ فیلم «برای مرجان»، «گیج‌گاه»، «راند چهارم»، «روز ششم»، «شیشلیک» […]

داوران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از این هفته شروع به دیدن فیلم‌ها کرده‌اند، به طور متوسط روزی ۴ فیلم می‌بینند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت داوری فیلم‌ها تا پایان هفته اول بهمن‌ماه انجام شود.

در جشنواره امسال، جمشید هاشم‌پور بازیگر ۷۶ ساله سینمای ایران با ۶ فیلم «برای مرجان»، «گیج‌گاه»، «راند چهارم»، «روز ششم»، «شیشلیک» و «لب‌خط» پرکارترین بازیگر مرد جشنواره است تا ثابت کند همچنان دود از کنده بلند می‌شود. رتبه دوم هم در اختیار همایون ارشادی ۷۳ ساله است که در ۵ فیلم «حکم تجدیدنظر»، «روز ششم»، «زدوبند»، «نیلگون» و «شاه‌ماهی» ایفای نقش کرده است.

در میان بانوان سینمای ایران و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ۳ بازیگر با ۳ فیلم پرکارترین محسوب می‌شوند: بهناز جعفری با فیلم‌های «شهربانو»، «سه روز و سه قتل» و «لیپار»؛ گلاره عباسی با فیلم‌های «ابلق»، «بعد از اتفاق» و «شهربانو» و نسیم ادبی با فیلم‌های «بی‌آبان»، « گل به خودی» و «لب‌خط».

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار