رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آخرین وضعیت تولید این سریال سخن گفت. مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۵ درصد از تصویربرداری سریال به پابان رسیده است. قرار است در هفته جدید وارد سازمان انرژی اتمی شویم و کار را در آنجا ادامه دهیم. دوستان […]

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آخرین وضعیت تولید این سریال سخن گفت.

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۵ درصد از تصویربرداری سریال به پابان رسیده است. قرار است در هفته جدید وارد سازمان انرژی اتمی شویم و کار را در آنجا ادامه دهیم. دوستان در سازمان انرژی اتمی به شدت از ما حمایت کرده و می‌کنند تا بتوانیم کار را در این بخش به سرانجام برسانیم. بعد از سازمان انرژی اتمی تصویربرداری بخش‌های امنیتی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تدوین این سریال همزمان توسط حسین تبریزی که کارگردانی را نیز برعهده دارد، پیش می‌رود و کار اصلاح رنگ و نور نیز به تازگی توسط مهران دوستی آغاز شده است.

به گفته تهیه‌کننده این مجموعه، عوامل سازنده قصد دارد کار تصویربرداری را تا پایان سال به اتمام برسانند و سریال را تحویل تلویزیون بدهند تا در صورت فراهم شدن شرایط این مجموعه در بهار ۱۴۰۰ روی آنتن برود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار