رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آخرین وضعیت تولید این سریال سخن گفت. مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۵ درصد از تصویربرداری سریال به پابان رسیده است. قرار است در هفته جدید وارد سازمان انرژی اتمی شویم و کار را در آنجا ادامه دهیم. دوستان […]

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آخرین وضعیت تولید این سریال سخن گفت.

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۵ درصد از تصویربرداری سریال به پابان رسیده است. قرار است در هفته جدید وارد سازمان انرژی اتمی شویم و کار را در آنجا ادامه دهیم. دوستان در سازمان انرژی اتمی به شدت از ما حمایت کرده و می‌کنند تا بتوانیم کار را در این بخش به سرانجام برسانیم. بعد از سازمان انرژی اتمی تصویربرداری بخش‌های امنیتی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تدوین این سریال همزمان توسط حسین تبریزی که کارگردانی را نیز برعهده دارد، پیش می‌رود و کار اصلاح رنگ و نور نیز به تازگی توسط مهران دوستی آغاز شده است.

به گفته تهیه‌کننده این مجموعه، عوامل سازنده قصد دارد کار تصویربرداری را تا پایان سال به اتمام برسانند و سریال را تحویل تلویزیون بدهند تا در صورت فراهم شدن شرایط این مجموعه در بهار ۱۴۰۰ روی آنتن برود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار