رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

غزال نظر بازیگر و مادرش به دلیل ابتلا به کرونا در منزل قرنطینه شده و تحت درمان هستند. غزال نظر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در سریال «احضار» ایفای نقش کرده است، مبتلا به کرونا شده و همراه با مادرش در منزل تحت درمان است. او درباره شرایط جسمی‌اش گفت: چند روزی است که […]

غزال نظر بازیگر و مادرش به دلیل ابتلا به کرونا در منزل قرنطینه شده و تحت درمان هستند.

غزال نظر بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در سریال «احضار» ایفای نقش کرده است، مبتلا به کرونا شده و همراه با مادرش در منزل تحت درمان است.

او درباره شرایط جسمی‌اش گفت: چند روزی است که من و مادرم به کرونا مبتلا شدیم. فعلا در خانه هستیم و تحت نظر پزشک دارو مصرف می‌کنیم.

نظر ادامه داد: خوشبختانه من درگیری ریه ندارم اما ریه مادرم پنج درصد درگیر شده است. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری از بین برود و آرامش و سلامتی به مردم بازگردد.

غزال نظر در سال ۱۳۸۵ با فیلم تلویزیونی «تنگنا» جلوی دوربین رفت و پس از آن در فیلم‌های «بی‌پولی» (۱۳۸۶)، «آینه شیطان» (۱۳۹۵)، «تا ده بشمار» (۱۳۹۶)، «مقیمان ناکجا» (۱۳۹۶)، «هزارتو» (لابیرنت) (۱۳۹۷)، «شین» (۱۳۹۷)، «یک آرایش ساده» (۱۳۹۹) و «قطع فوری» (۱۳۹۹) و سریال‌های «ملکاوان» (۱۳۹۸) و «احضار» (۱۳۹۹) به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار