رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

ژاله درستکار، بازیگر ایرانی، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره آمریکای جنوبی برای فیلم مادری، به کارگردانی علیرضا پیربند شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه مادری که بیشتر از پانزده حضور بین المللی را تا به امروز تجربه کرده است به تازگی موفق به […]

ژاله درستکار، بازیگر ایرانی، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره آمریکای جنوبی برای فیلم مادری، به کارگردانی علیرضا پیربند شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه مادری که بیشتر از پانزده حضور بین المللی را تا به امروز تجربه کرده است به تازگی موفق به دریافت چهار جایزه جهانی و چندین مرتبه کاندیدای دریافت جوایزی شده است.
ژاله درستکار بازیگر نام آشنای سینما،تئاتر و تلویزیون ایران که نقش مادر را در این فیلم به زیبایی ایفا کرده است در جدیدترین افتخار بازیگری اش موفق شد در جشنواره آمریکای جنوبی برای فیلم کوتاه مادری جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.
در خلاصه داستان فیلم کوتاه مادری آمده است که «مادری»، ساعاتی از زندگی مادر جوانی را به تصویر می‌کشد که در خیابان‌های تهران برای آینده تنها دختر خردسالش تلاش می‌کند.علیرضا پیربند که سال‌هاست به تدوین اشتغال دارد با فیلم کوتاه مادری، نخستین تجربه کارگردانی خود را از سر گذراند.
عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: علیرضا پیربند، تهیه کننده: سید مهدی موسوی شهری، بازیگران: ژاله درستکار، امیر اسکندر، هانی صالحی، دارا حیدریان و بازیگران خردسال: آتوسا پیربند، باربد اسکندر، فیلمبردار: مجید سعیدی، اصلاح رنگ و نور: محمدرضا تیموری، صداگذار: مهرداد سلیمانی، تدوین: علیرضا پیربند، آهنگساز: جهانبخش یزدانی.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار