رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

این شب ها سریال «وضعیت زرد ۲» به روی آنتن شبکه دو سیما می رود. سریالی طنز با درون مایه اجتماعی که دارای رگه های سیاسی نیز می باشد. خط داستانی سریال دارای شش کاراکتر محوری می باشد که هر کدام داستان مخصوص به خود را دارند و البته در بخش خانواده حول محور زندگی […]

این شب ها سریال «وضعیت زرد ۲» به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

سریالی طنز با درون مایه اجتماعی که دارای رگه های سیاسی نیز می باشد. خط داستانی سریال دارای شش کاراکتر محوری می باشد که هر کدام داستان مخصوص به خود را دارند و البته در بخش خانواده حول محور زندگی سعید(با ایفای نقش زین العابدین تقی پور) و فرزانه  (با ایفای نقش بهار داورزنی) و ارتباط با خانواده دایی سعید (با بازی مهران رجبی) و همسرش (مریم سعادت) جریان پیدا می کند. ارتباطات و مناسبات خانوادگی به خوبی ترسیم شده است و ایفای نقش باورپذیر بازیگران در کنار دیالوگ های روان، مخاطب را به راحتی همراه می سازد. در این سریال بازیگران کمتر شناخته شده و جوان تئاتر در کنار بازیگران قدیمی مانند مهران رجبی و مریم سعادت به ایفای نقش می پردازند که نسبتا موفق بوده اند. فیلمنامه مناسب، شخصیت پردازی درست و البته شخصیت هایی به دور از چالش های پیچیده بازیگری در ایفای نقش باورپذیر موثر بوده است.

سریال در سبک «سیتکام» ساخته شده است. سیتکام یا کمدی موقعیت به دلیل نوع دیالوگ های رفت و برگشتی که در هر سکانس است متفاوت بوده و اتفاقا فیلمنامه پیچیده ای ندارد و آنقدر نیاز به گره و گره گشایی و نقطه اوج پیچیده ندارد و به دلیل این ویژگی ها و راحت و روان بودن مخاطب هم احساس راحتی می کند.

«وضعیت زرد ۲» به دور از التهاب و گره های داستانی عجیب با روایتی ساده پیش می رود ولی در عین حال دچار کندی و بی رمقی نمی شود و در سرگرمی مخاطب موفق عمل می نماید، مخاطبی که می تواند لحظاتی به دور از تنش به تماشای سریالی خانوادگی بنشیند.

سریال طنز وضعیت زرد ۲ به کارگردانی مجید رستگار و تهیه کنندگی حامد بامروت‌ نژاد ا محصول سال ۱۴۰۰ می باشد که در آن بازیگرانی چون: مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا و محمد مهدی رضایی به ایفای نقش پرداختند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار