رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

رادیو صبا به مناسبت هفته کتاب وکتاب خوانی با با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه مسابقه کتاب خوانی برگزار می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و […]

رادیو صبا به مناسبت هفته کتاب وکتاب خوانی با با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه مسابقه کتاب خوانی برگزار می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه مسابقه پیامکی کتاب خوانی برگزار می‌کند.
رادیو صبا از روز ۲۴ آبان به مدت یک هفته با معرفی کتاب «مرا با خودت ببر» به قلم مظفر سالاری و طرح سوال از این رمان مسابقه کتاب خوانی را برگزار می کند.
رمان «مرا با خودت ببر»، جدیدترین اثر نویسنده، «حجت‌الاسلام مظفر سالاری» است. این کتاب، رمانی پُرحادثه است که از دوران امام جواد (ع)، روایت می‌شود. رمان، داستانی عاشقانه دارد و درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد (ع)، گفت‌وگو می‌کند. در بخشی از رمان می‌خوانید: «دکان من در میدان بازار کهنه است. مدتی پیش دیدم جوانی را که داخل قفسی بود، سوار بر گاری آوردند و گفتند ادعای پیامبری کرده است. من دستی در طب دارم برخی بیماری‌ها را می‌شناسم، فهمیدم که بیچاره مشاعرش را از دست داده است و…‌».
مخاطبان می‌توانند در طول روز با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۰۵۵ در این مسابقه شرکت نمایند.
برندگان این مسابقه هر شب به قید قرعه در برنامه «شب صبایی» معرفی خواهند شد.
«شب صبایی» هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرا مهبد قناعت پیشه از رادیو صبا پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار