رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

محمدرضا ورزی سراغ فیلم بیوگرافی رفته است  که روایتگر بخشی از زندگی پروین اعتصامی بانوی شاعر می باشد. از نقاط قوت فیلم انتخاب مارال بنی آدم جهت ایفای نقش پروین اعتصامی و چهره پردازی مناسب می باشد که نقش باورپذیری را خلق نموده است. اینکه فیلمساز سراغ زندگینامه پروین اعتصامی رفته و سعی نموده است […]

محمدرضا ورزی سراغ فیلم بیوگرافی رفته است  که روایتگر بخشی از زندگی پروین اعتصامی بانوی شاعر می باشد. از نقاط قوت فیلم انتخاب مارال بنی آدم جهت ایفای نقش پروین اعتصامی و چهره پردازی مناسب می باشد که نقش باورپذیری را خلق نموده است.
اینکه فیلمساز سراغ زندگینامه پروین اعتصامی رفته و سعی نموده است فیلمی شاعرانه بسازد قابل تحسین است ولی فیلمنامه و شخصیت پردازی ها (غیر از شخصیت اصلی فیلم) ضعیف می باشد به ویژه برخی از شعرا و کاراکترها با ایفای نقش بازیگرانی مانند بیژن بنفشه خواه و رامین ناصر نصیر باورپذیر نمی باشد.

طراحی صحنه و لباس فیلم و چهره پردازی مناسب است و فضای شاعرانه را به خوبی به تصویر می کشد. در مجموع با توجه به سوژه اصلی فیلم می تواند ارزش تماشای یکباره بر پرده سینما را داشته باشد که  البته ضعف هایی که اشاره شد در نهایت می تواند به نارضایتی مخاطب نیز منجر شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار