رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد محصول دفتر خرم آباد انجمن سینمای جوان ایران است که به مدت ۱۲ دقیقه داستان یک شب از زن جوانی را روایت می کند که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچک خود در روستا زندگی می‌کنند. فروزان سعی می‌کند از گله گوسفندانش که در خانه دارد […]

فیلم کوتاه «فروزان» به کارگردانی میرعباس خسروی نژاد محصول دفتر خرم آباد انجمن سینمای جوان ایران است که به مدت ۱۲ دقیقه داستان یک شب از زن جوانی را روایت می کند که شوهرش فوت شده و با دو فرزند کوچک خود در روستا زندگی می‌کنند. فروزان سعی می‌کند از گله گوسفندانش که در خانه دارد در مقابل حمله شبانه دزدها محافظت کند. 

فیلم کوتاه «فروزان» داستان پر کشش و جذابی ندارد. حتی در مدت ۱۲ دقیقه هم نمی تواند که تماشاگر را با خود به درستی همراه کند. فیلم اطلاعات خاصی از فروزان و شرایط زندگی وی ارائه نمی دهد و تنها به ترس شبانه وی در تنهایی و نگرانی او از شبیخون سارقان به گله گوسفندانش اشاره می کند. «فروزان» که مشخصاً با بودجه و امکانات پایین ساخته شده است؛ می توانست حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد یا حداقل با ارائه تصاویر مستندتر و طراحی و دکوپاژی دقیق تر، کارکرد مستند گونه ای برای مخاطب شهرنشین داشته باشد.

عوامل فیلم کوتاه «فروزان» که در روستاهای اطراف خرم آباد فیلم برداری شده است عبارتند از: نویسنده و کارگردان: میرعباس خسروی نژاد، فیلم بردار: صادق سوری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مدیر تولید: فردوس خسروی نژاد، تدوین: میرعباس خسروی نژاد، صداگذار: حسین قورچیان، تصحیح رنگ: رضا تیموری، بازیگران: فروزان رضاییان، فریبا سگوند، عیدی علی نژاد، مریم احمدی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوان ایران (دفتر خرم آباد).

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار