رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

چهارمین حراج تهران با فروش تابلویی از سهراب سپهری با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رکورد همه حراج های تاریخ ایران زده شد و فروش کل ۲۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان بدست آمد. روز گذشته جمعه ۸ خرداد ماه حراج تهران مثل گذشته با اجرای رضا کیانیان همراه بود و با حضور جمعی […]

چهارمین حراج تهران با فروش تابلویی از سهراب سپهری با قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رکورد همه حراج های تاریخ ایران زده شد و فروش کل ۲۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان بدست آمد.

روز گذشته جمعه ۸ خرداد ماه حراج تهران مثل گذشته با اجرای رضا کیانیان همراه بود و با حضور جمعی از مجموعه داران، گالری داران، خریداران و همچنین افرادی چون سید محمد بهشتی، اجمد مسجدجامعی، عبدالحسین مختاباد، حجت الاسلام محمدعلی زم، علی مرادخانی، بهرام رادان، علی دایی و… برگزار شد.

 

کیانیان در ابتدای این جلسه گفت: ما فکر نمی کردیم دومین حراج تهران برگزار شود و حالا خیلی خوشحالم که چهارمین دوره آن برگزار می شود که البته باید از علیرضا سمیع آذر ممنون باشیم.

اولین اثری که در حراج تهران چکش خورد، کاری از جلیل رسولی با عنوان «مرغ بسم الله» بود که بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و ۸۵ میلیون تومان فروخته شد.

img_94039_01_01

اثر بعدی کاری بود از هادی روشن ضمیر که قیمت پیشنهادی آن ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان بود و ۱۵ میلیون تومان فروخته شد.

تابلو نقاشی احمد آریامنش از مجموعه «زیر چرخ کبود» که حدود ۵ تا ۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد به مبلغ ۱۲ میلیون تومان فروخته شد.

اثر نقاشی محمد احمدپور با قیمت پیشنهادی ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان نیز با قیمت ۱۸ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر نقاشی «هوس» متعلق به محمود زنده رودی برادر حسین زنده رودی که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با ۴۰ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر علی شیرازی با قیمت پیشنهادی ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان با قیمت کمینه ۵۰ میلیون تومان به حراج رسید.

اثر آنه محمد تاتاری که روی پارچه انجام شده بود با قیمت پیشنهادی ۱۲ تا ۱۶ ملیون تومان به قیمت ۲۰ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر نقاشی عبدالرضا دریابیگی در این حراج ۳۰ تا ۴۰ میلیون قیمت گذاری شده بود و با قیمت ۴۶ میلیون تومان چکش خورد.

همچنین اثری از منوچهر نیازی که ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برآورد شده بود به قیمت ۴۲ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر حسین محجوبی با عنوان «خاطره درختی با شکوه در پاییزی در سوئد» بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برآورد شده بود و با قیمت بیشینه ۴۰ میلیون تومان به فروش رسید.

img_94039_01_02

اولین اثری که با جملات رضا کیانیان قیمت آن به بالای ۱۰۰ ملیون تومان افزایش پیدا کرد یک نقاشی از مهدی ویشکایی بود که بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان چکش خورد.

اثر نقاشی کیخسرو خروش که طرحی از یک منظره را داشت با قیمت ۴۰ میلیون تومان خریداری شد.

تابلوی نقاشی ابراهیم مختاری که بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت کمینه ۱۰ میلیون تومان خریداری شد.

اثر ابوالقاسم سعیدی هنرمند مقیم فرانسه یک تابلوی نقاشی با قیمت پیشنهادی ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان بود که کیانیان چکش حراج خود را با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان برای این اثر نواخت.

اثر نقاشی مصطفی دشتی که طرحی از یک منظره را نشان می داد با قیمت پیشنهادی ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان با ۳۰ میلیون تومان فروخته شد.

یک نقاشی از علی فرامرزی از مجموعه «کویرها» با قیمت پایه ۵ تا ۷ میلیون تومان به مبلغ ۳۲ میلیون تومان فروخته شد.

تابلوی نقاشی مهرداد صدری هنرمندی که به گفته کیانیان در ایران کمی ناآشناست بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون قیمت گذاری شده بود و ۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر سونیا بالاسانیان که طرحی از بافت یک گنبد بود با عنوان «گستره های آرامش» و با قیمت پیشنهادی ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به فروش رسید.

تابلوی جعفر روحبخش با قیمت پیشنهادی ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومان نیز به مبلغ ۸۵ میلیون تومان به فروش رسید.

همچنین اثری از سیراک ملکونیان با قیمت پیشنهادی ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر بعدی کاری از مسعود عربشاهی بود که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان به فروش رسید.

تابلو نقاشی شهلا حبیبی از مجموعه «صور خیال» حدود ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و به مبلغ ۴۲ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر حسین صدری با عنوان «رد پای دوچرخه» با قیمت پیشنهادی ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان به مبلغ ۱۱ میلیون تومان به فروش رسید.

ژازه تباتبایی که سال گذشته نیز اثرش در این حراج حضور داشت، تابلویی با عنوان «بازگشت از مزرعه» بود که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان چکش خورد.

کیانیان، منصور قندریز صاحب تابلوی بعدی را به عنوان یکی از بنیان گذاران مکتب سقاخانه معرفی کرد و اثر او را با قیمت پیشنهادی ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان به ۱۸۰ میلیون تومان رساند و فروخت.

رضا درخشانی نیز دیگر هنرمندی است که سال گذشته اثرش در حراج تهران حضور داشت و امسال تابلو «شکار قرمز شماره ۴» وی با قیمت پیشنهادی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان به فروش رسید.

یک تابلو نقاشی از کامبیز درمبخش با قیمت پیشنهادی ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان به مبلغ ۳۰ میلیون تومان چکش خورد.

تابلوی «انتظار» از فرشید مثقالی یا عنوان ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان به مبلغ ۴۶ میلیون تومان به فروش رسید.

تابلوی «معمای شماره ۲۵» آیدین آغداشلو با قیمت پیشنهادی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان به فروش رسید.

img_94039_01_03

تابلو نقاشی هوشنگ پزشک نیا که طرحی از یک صورت را داشت با قیمت پیشنهادی ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و فروخته شد.

یک اثر نقاشی با عنوان «بزم» از حسین کاظمی با قیمت پیشنهادی ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر شهریار احمدی با عنوان «در جستجوی سنگ آتش زنه» با قیمت پیشنهادی ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر «باغ عشق» از علی اکبر صادقی با قیمت پیشنهادی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

تاها بهبهانی در این حراج مجسمه ای از سر یک اسب داشت که ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و به مبلغ ۵۵ میلیون تومان به فروش رسید.

کیانیان درباره بهمن دادخواه هنرمند اثری از مجموعه «عبور» بیان کرد که او در فرانسه زندگی می کند و آثارش سال گذشته نیز با رقم خوبی به فروش رفت. این اثر ۴۰ تا ۶۰ میلیون قیمت گذاری و ۷۵ میلیون فروخته شد.

اثر مرتضی گودرزی با عنوان «خلوت دل» بین ۶ تا ۸ میلیون تومان قیمت گذاری و ۱۲ میلیون تومان فروخته شد.

اثر بعدی با عنوان «شب معمایی» به جهانگیر شهدادی تعلق داشت که ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و ۲۲ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر سیاوش کسرایی با قیمت پیشنهادی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به مبلغ ۳۶ میلیون تومان به فروش رسید.

تابلوی عکس آزاده اخلاقی که در توضیح آن آمده بود، مهدی باکری، جزیره مجنون، عراق ۲۵ بهمن ۱۳۶۳ با قیمت پیشنهادی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۸ میلیون تومان فروخته شد.

همچنی تابلوی عکس عباس کیارستمی که کیانیان از او به شکل ویژه تری یاد کرد با قیمت پیشنهادی ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومان به مبلغ ۸۵ میلیون تومان فروخته شد.

تابلوی نقاشی مرتضی ممیز که تصویری از یک منظره را نشان می داد با قیمت پایه ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان خریداری شد.

اثر منوچهر یکتایی هنرمندی که در نیویورک زندگی می کند و جزو معدود آثاری است که وی روی بوم بزرگ کار کرده است،  با قیمت پیشنهادی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان با هیجانی که کیانیان به مخاطبان چهارمین حراج تهران بخشید به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر مارکو گریگوریان با قیمت پیشنهادی ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای تابلوی سپهری

اما اثری که فروش آن هیجان زیادی را به همراه داشت و با صدای کیانیان بر آن افزوده می شد، تابلوی نقاشی سهراب سپهری بود که بین ۸۰۰ تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود. سال گذشته نیز آثاری از وی در حراج تهران ارایه شده بود که رکوردهای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را ثبت کرد و تابلوی امسال وی با قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رسید که تشویق های حاضران را در بر داشت.

اثر نقاشی هانیبال الخاص با عنوان «گفت و گو» با قیمت پیشنهادی ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان به مبلغ ۹۵ میلبون تومان به فروش رسید.

اثر نقاشی نصرالله افجه ای با عنوان «خوشه ها» با قیمت پیشنهادی ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثری از صداقت جباری با قیمت پیشنهادی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با ۱۰ میلیون کمتر از قیمت کمینه به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان فروخته شد.

یک مجسمه از علیرضا آستانه با قیمت پیشنهادی ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان به مبلغ ۳۸ میلیون تومان فروخته شد.

اثر مهرداد شوقی حق دوست که شاید کمترین قیمت گذاری این حراج را به خود اختصاص داده بود با قیمت پیشنهادی ۴ تا ۶ میلیون تومان به مبلغ ۴۴ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر سیدمحمد احصایی از مجموعه «الفبای ازلی» که بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر فریدون امیدی با قیمت پیشنهادی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به مبلغ ۲۸ میلیون تومان فروخته شد.

مجسمه  فرناز ربیعی جاه با عنوان «سیرین» که قیمت پیشنهادی آن ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان بود به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش رفت.

«هیچ» مجسمه ای از پرویز تناولی که پیش از این هم در حراج شرکت داده شده بود با قیمت پیشنهادی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر رضا مافی که ۶۰ تا ۸۰ میلیون قیمت پیشنهادی آن بود به مبلغ ۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر غلامحسین نامی از سری «کهکشان ها» با قیمت پیشنهادی ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان چکش خورد.

تابلوی محسن وزیری مقدم که به سال ۱۳۴۱ تعلق داشت با قیمت پیشنهادی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

تابلو نقاشی کوروش شیشه گران نیز با قیمت پیشنهادی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به فروش رسید.

بهجت صدر از پیشتازان آبستره در ایران اثری در این حراج داشت که با قیمت پیشنهادی ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

نقاشی بیتا وکیلی که کاری از مجموعه «ایران» بود با قیمت پیشنهادی ۴۰ تا ۶۰ میلیون با مبلغ بیشینه ۶۰ میلیون تومان به فروش رسید.

«طبیعت بی جان» اثر شماره ۶۱ از این حراج بود که به پروانه اعتمادی اختصاص داشت و با قیمت پیشنهادی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

نقاشی عین الدین صادق زاده که کاری عرفانی بود با قیمت پیشنهادی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به مبلغ ۳۸ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر فرهاد مشیری با قیمت پیشنهادی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

تابلوی نقاشی بهمن محصص که ۱۸۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود از چمله آثاری بود که در طول حراج به فروش رفت. این تابلو به قمیت ۱۷۰ میلیون تومان خریداری شد.

اثر منوچهر یکتایی با قیمت پیشنهادی ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

فروش ۱۲ تابلو کلاسیک

در چهارمین حراج تهران ۱۲ تابلو کلاسیک نیز برای فروش عرضه شد که اجرای این بخش را حسین پاکدل بر عهده گرفت.

وی در ابتدا درباره این آثار توضیح داد: اصالت آثار بخش کلاسیک توسط کارشناسان میراث فرهنگی کاملا تایید شده است. این آثار به هنرمندانی تعلق دارند که پیش از این کارهایشان در حراج های بزرگ دنیا به فروش رفته است.

پاکدل ادامه داد: طی این سه دوره دایم سوال می شد که چرا آثار کلاسیک هنر تجسمی ایران در این حراج حضور ندارند، بنابراین این بخش اضافه شد و اگر خدا بخواهد این بخش در آینده به صورت مستقل برگزار می شود. این آثار فعلا با قیمت پایین عرضه شده است اما پیش بینی می شود که به سرعت قیمت آن بالا برود.

اولین اثر این بخش به محمد غفاری (کمال الملک) تعلق داشت که بین ۲۰۰ تا ۱۵۰ میلیون ارزش گذاری شده بود و به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان فروش رفت.

اثری از میرزا عبدالمطلب (نقاش باشی) بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون قیمت گذاری شده بود و ۱۶۰ میلیون تومان فروش رفت.

همچنین نقاشی ابوالحسن صدیقی که بیشتر به سازنده مجسمه های مشاهیر معروف است بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون قیمت گذاری شده بود و ۴۶ میلیون فروخته شد.

تابلوی نقاشی علی محمد حیدریان ۵۰ تا ۷۰ میلیون قیمت گذاری شد و ۶۱ میلیون تومان به فروش رفت.

نقاشی علی رخساز که به سال ۱۳۲۰ تعلق داشت بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون قیمت گذاری شده بود و ۵۵ میلیون فروخته شد.

اثر دیگر به محسن سهیلی تعلق داشت که به گفته کیانیان قدمتی ۱۲۰ ساله داشت. این اثر بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و ۱۰۰ میلیون به فروش رفت.

اثری از اسماعیل آشتیانی از شاگردان مستقیم کمال الملک محصول سال ۱۲۹۴ بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و ۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

نقاشی «خانم سبزپوش» اثر جعفر پتگر و محصول سال ۱۳۲۵ بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون قیمت گذاری شده بود و ۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

همچنین اثر جواد حمیدی از شاگردان مکتب کمال الملک بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و ۸۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر محمود جوادی پور بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود و ۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

آخرین اثر از مجموعه آثار کلاسیک به حسن زرین قلم تعلق داشت که از قدمتی ۱۲۰ ساله برخوردار بود. این نقاشی خط بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود و به مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان فروخته شد.

بعد از فروش آثار کلاسیک رضا کیانیان دوباره چکش را به دست گرفت و یک نقاشی خط از رضا مافی را که ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان چکش زد.

اثری از نصرالله افجه ای که شعری از حافظ را طراحی کرده بود با قیمت پیشنهادی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر گلناز فتحی با قیمت پیشنهادی ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان به مبلغ ۴۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر سالار احمدیان که ۲۰ تا ۲۵ میلیون قیمت گذاری شده بود در این حراج در ابتدا فروش نرفت و بعد در طول برگزاری حراج ۱۰ میلیون فروخته شد.

۵۰۰ میلیون برای اثر پرویز تناولی

اثر دیگری از پرویز تناولی با عنوان «یادمان شماره ۱ برای کلمه هیچ» که متعلق به سال ۱۳۵۱ بود، بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود و به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به فروش رسید.

اثر نقاشی ژازه تباتبایی که بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان به فروش رفت.

یک اثر نقاشی از منصوره حسینی که پرتره ای از حسن کسایی را کشیده بود و بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۵۵ میلیون تومان به فروش رفت.

یک اثر نقاشی از مهدی ویشکایی که بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود، به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر دوم از هوشنگ پزشک نیا که بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان فروخته شد.

نقاشی افشین پیرهاشمی که بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود به مبلغ ۶۵ میلیون تومان فروخته شد.

تابلوی عکس از صادق تیرافکن که بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان قیمت پیشنهادی آن بود ۴۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمد فرنود که بین ۶ تا ۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر نصرت الله مسلمیان که ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۶۵ ملیون تومان فروخته شد.

اثر قاسم حاجی زاده که بین ۱۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

تابلویی از لیلا ویسمه از مجموعه «باعث تمام دردسرها خرگوش ها بودند» با قیمت پیشنهادی ۶ تا ۸ میلیون تومان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر نقاشی خسرو حسن زاده که بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۴۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ایرج کریم خان زند که بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۶۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر مهرداد محب علی که بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود به مبلغ ۵۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر داریوش قره زاد که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۳۲ میلیون به فروش رفت.

اثر نیکزاد نجومی که بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون ارزش گذاری شده بود به مبلغ ۸۵ میلیون تومان فروخته شد.

نقاشی «سرو سرخ» کاری از رضا درخشانی با قیمت پیشنهادی  ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان، با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر لیلی متین دفتری که بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان فروخته شد.

اثر ناصر عصار که بین ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان فروخته شد.

اثر سهراب دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان چکش خورد

در این حراج که رکورد کل حراج های تاریخ ایران شکسته شد، اثر سهراب سپهری که بین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با رقم دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان چکش خورد و به فروش رفت.

اثر فریده لاشایی که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر عباس کیارستمی که بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون قیمت گذاری شده بود با قیمت ۵۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر گوهردشتی که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۱۸ میلیون تومان به فروش رفت.

تابلوی «طبیعت بی جان» اثر بهمن محصص با قیمت پیشنهادی ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان، با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر پویا آریان پور که بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۵۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر هادی جمالی که بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود با قیمت ۲۲ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر ناصر عصار که بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

تابلو حسین زنده رودی که بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمد بزرگی که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۴۲ میلیون تومان فروخته شد.

اثر علیرضا کرمی که ین ۱۰ تا ۱۴ ملیون تومان ارزش گذاری شده بود با قیمت ۲۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر سید محمد احصایی که بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

تابلو کامبیز صبری که بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۳۸ ملیون تومان به فروش رفت.

اثر علی ندایی که بین ۸ تا ۱۲ میلیون قیمت گذاری شده بود با قیمت ۱۲ میلیون تومان فروخته شد.

مجسمه مونا پاد که بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود با قیمت ۳۴ میلیون تومان فروخته شد.

اثر پرویز تناولی که بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر کوروش شیشه گران که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۳۶۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر حامد صدرارحامی که بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان ارزش گذاری شده بودن با قیمت ۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمد طباطبایی که بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود به قیمت ۲۶ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر میترا کاویان که بین ۶ تا ۸ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود با قیمت ۱۵ میلیون به فروش رفت.

تابلو معصومه مظفری که بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۱۰ میلیون فروخته شد.

اثر حمید پازوکی که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۲۰ میلیون به فروش رفت.

نقاشی سوم سهراب سپهری در این حراج که بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر سیامک عزمی که بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۳۸ میلیون تومان به فروش رفت.

اثر محمود سبزی که بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده بود با قیمت ۶۰ میلیون تومان فروخته شد.

آخرین اثر از مسعود عربشاهی بود که بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده بود با قیمت ۳۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

img_94039_01_04

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار