رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • شنبه 11 دی 1395 - 09:12
  • کد خبر : 2440
  • تئاتر
  • چاپ خبر : تماشاخانه ی دراما

به بهانه ی معرفی تماشاخانه های نوپا و خصوصی سری زدیم به تماشاخانه ی خصوصی دراما که به همت محمود یوسفی و فرشید ناصری با هدف فراهم ساختن فضایی مناسب برای ارائه ی اجراهای کارگردان ها و دانشجویان جوان در خیابان فلسطین تأسیس و تاکنون شاهد اجراهای بسیار خوبی در این تماشاخانه شاهد بودیم . […]

به بهانه ی معرفی تماشاخانه های نوپا و خصوصی سری زدیم به تماشاخانه ی خصوصی دراما که به همت محمود یوسفی و فرشید ناصری با هدف فراهم ساختن فضایی مناسب برای ارائه ی اجراهای کارگردان ها و دانشجویان جوان در خیابان فلسطین تأسیس و تاکنون شاهد اجراهای بسیار خوبی در این تماشاخانه شاهد بودیم .

محمود یوسفی در همین خصوص به سینماخانه گفت: همیشه سعی کرده ایم تا شرایط مطلوبی را برای گروه های نمایشی فراهم بیاوریم. تماشاخانه هایی که به صورت خصوصی فعالیت می کنند به دو دسته تقسیم می شوند: تماشاخانه هایی که گنجایش بالاتری دارند و با گروه های شناخته شده و حرفه ای تری کار می کنند و تماشاخانه هایی که گنجایش پایین تری دارند و عمدتاً با گروه های کوچکتر همکاری دارند. تماشاخانه ی دراما در دسته ی دوم این تقسیم بندی جای می گیرد و البته هدف اصلی مدیران این تماشاخانه نیز همکاری با گروه های جوان تر است و شاکله ای اصلی این تماشاخانه را گروه های جوان دانشجویی تشکیل می دهند و به همین منوال نیز ادامه خواهد داد. البته این به این معنا نیست که این مجموعه علاقه ای برای حضور گروه های حرفه ای تر نداشته باشیم بلکه ترجیح حضور گروه های جوان  و حمایت از جوانان است. چرا که عقیده داریم که اگر این حمایت در بخش خصوصی همه گیر شود؛ آینده ی روشن تری را می توان برای هنرهای نمایشی پیش بینی کرد.

محمود یوسفی همچنین عنوان کرد: سعی ما بر این بوده اجراهایی را در سالن داشته باشیم که لیاقت دیده شدن را داشته باشند. گروه هایی که اگر فرصتی به آنها داده شود در آینده ای نه چندان دور وارد عرصه ی حرفه ای تر تئاتر بشوند.

سینماخانه/مژگان آقاداودیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار