رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سینماهای سراسر کشور از چهارشنبه با اکران دو فیلم «شاباش» و «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» رنگ تازه ای گرفت. نخستین فیلم که از دیروز اکران خود را آغاز کرده «شاباش» دومین ساخته بلند حامد کلاهداری پس از فیلم «پایان نامه» است. این فیلم روایتی کمدی از موقعیتی اجتماعی دارد که داستان زندگی حاج […]

سینماهای سراسر کشور از چهارشنبه با اکران دو فیلم «شاباش» و «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» رنگ تازه ای گرفت.

20662

نخستین فیلم که از دیروز اکران خود را آغاز کرده «شاباش» دومین ساخته بلند حامد کلاهداری پس از فیلم «پایان نامه» است.
این فیلم روایتی کمدی از موقعیتی اجتماعی دارد که داستان زندگی حاج احمد عباچی را روایت می‌کند. او پول پیش خانه اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش می‌دهد و..
اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سارا خویینی ها، مرجانه گلچین، رضا رویگری، الیزابت امینی، زهره حمیدی و کامران فیوضات بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
فیلم «شاباش» به سرگروهی سینما آفریقا اکران شده که در سالن سینماها و پردیس‌هایی چون چهارسو، زندگی، کورش، آفریقا، ایران، شکوفه، ماندانا و… به نمایش درآمده است.
دیگر فیلمی که از امروز اکران خود را آغاز کرده «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» نخستین تجربه کارگردانی حمیدرضا قربانی است.
این اثر در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و داستان قصاص و تاثیرات آن بر زندگی افراد یک خانواده را به نمایش می گذارد.

khaneidarkhiabanecheheloyeom8
«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» داستان دعوای دو برادر است که بحرانی را در خانواده ایجاد می کند.
مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می کنند سعی می کنند هر کدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگیشان را به دوش کشند.
مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی و بابک جعفریه در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در هفته اول بدون سرگروه اکران خواهد شد و از هفته دوم به جای فیلم «نفس» به سرگروهی سینما کورش نمایش خود را ادامه خواهد داد.
سالن سینماها و پردیس هایی چون آزادی، ملت، چهارسو، زندگی، کورش، کیان، جوان،سیپده، شکوفه، فرهنگ، موزه سینما، مجتمع فرهنگی وسینمایی هنر و تجربه بابل این فیلم را نمایش خواهند داد.
علاوه بر این دو فیلم اکنون آثاری چون «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «چهار اصفهانی در بغداد» ساخته محمدرضا ممتاز، «ما همه گناهکاریم» به کارگردانی حسن ناظر، «گیتا» ساخته مسعود مددی، «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی، «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی، «سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور، «لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی، «مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی، «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، «فرار از اردو» ساخته غلامرضا رمضانی در سینماها در حال اکران است.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار