رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • یکشنبه 3 بهمن 1395 - 18:31
  • کد خبر : 3388
  • تئاتر
  • چاپ خبر : جن ها در تالار تماشاخانه همای سعادت / اجرای نمایش دلپیچه در دومین روز از جشنواره تئاتر فجر

نمایش “دلپیچه” در ژانر کمدی_وحشت به کارگردانی سعید دولتی و نویسندگی اصغر گروسی و همچنین با همکاری و بازیگری  منتخبی از فارغ التحصیلان آکادمی بازیگری همای سعادت در دومین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت. این نمایش با فضای کمدی، داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در یک […]

نمایش “دلپیچه” در ژانر کمدی_وحشت به کارگردانی سعید دولتی و نویسندگی اصغر گروسی و همچنین با همکاری و بازیگری  منتخبی از فارغ التحصیلان آکادمی بازیگری همای سعادت در دومین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت.

این نمایش با فضای کمدی، داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در یک خانه قدیمی زندگی خود را شروع و اسیر اشباح می‌شوند…

سعید دولتی کارگردان نمایش “دلپیچه” به سینماخانه گفت: داستان اولیه این نمایش در قالب کمدی نوشته شد که عنصر وحشت را هم به این نمایش اضافه کرده و سعی کردم با شیوه طراحی صحنه، جذابیت اوهام گونه کار را بالا ببرم.

وی همچنین عنوان کرد: بنده سال ها در حیطه کارهای کودک و نوجوان و همچنین نمایش کلاسیک فعالیت داشتم و لزوماً دغدغه ام این نبوده که یک کار کمدی به روی صحنه ببرم ولی متن این نمایشنامه مرا جذب خودش کرد و احساس کردم این نمایشنامه قابلیت هایی دارد که فرصت مناسبی را برای تجربه این سبک نمایش فراهم می کند. از اینرو سعی کردم با کمترین امکانات و با توجه به ورود کردن به قصه های جن و انس که کمی حساسیت ایجاد می کند، کار را در یک فضای فانتزی و به صورت کاریکاتورگونه اجرا کنم.

این نمایش در مرداد و شهریور ماه ۱۳۹۵ به مدت یک ماه روی صحنه رفت و در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر میزبان دوستداران تئاتر در تماشاخانه همای سعادت به عنوان تنها تماشاخانه خصوصی در غرب تهران به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، پلاک ۲۶۱، بوده است.

در این نمایش سیاوش ناظم، ثمر امین پور، وهاب امین الرعایا، سوگند فیروزی، صادق اردوخانی، متین زرین نگار، سپهر شفیعی به ایفای نقش پرداختند.

 

سینماخانه / صدف فرهنگ

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار