رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اسامی ۱۶ فیلم بخش «هنر وتجربه» سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد. تعدادی از فیلم های بخش «هنر و تجربه»، آثاری هستند که در بخش مسابقه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارند و داشتن شاخصه های سینمای «هنر و تجربه» باعث حضور این فیلم ها در این بخش […]

اسامی ۱۶ فیلم بخش «هنر وتجربه» سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

تعدادی از فیلم های بخش «هنر و تجربه»، آثاری هستند که در بخش مسابقه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارند و داشتن شاخصه های سینمای «هنر و تجربه» باعث حضور این فیلم ها در این بخش شده است. قرار است این فیلم ها در زمان اکران خود از حمایت ویژه گروه «هنر و تجربه» برخوردار شوند. بقیه فیلم ها نیز تنها در بخش «هنر و تجربه» جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

قرار است فیلم های این بخش در سینماهای چارسو، کوروش و خانه هنرمندان به نمایش در آیند.

بخش «هنر و تجربه» جشنواره فیلم فجر از بخش های غیر رقابتی این جشنواره است.

اسامی فیلم‌های این بخش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر هستند:

«کوپال» ساخته کاظم ملایی به تهیه‌کنندگی کاظم مولایی، «چشم‌ها» ساخته مهران مهدویان به تهیه‌کنندگی علی فاتحی، «خانه/اِو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر یوسفی‌نژاد، «زمانی دیگر» به کارگردانی ناهید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی فریما ملک‌مدنی و ناهید حسن‌زاده، «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رسولی‌نژاد، «ویولونیست» از محمدعلی طالبی، «والدراما» به کارگردانی عباس امینی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر، «شماره ۱۷ سهیلا» کارگردان محمود غفاری و تهیه‌کننده امیر سیدزاده، «ترومای سرخ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسماعیل میهن‌دوست، «ماجرای نیمروز» از محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی محمود رضوی، «ایتالیا ایتالیا» ساخته کاوه صباغ‌زاده، «نگار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان، «خاطرات پاییزی» کارگردان علی فخرموسوی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده، «خفه‌گی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی، «بیوگرافی» ساخته فاطمه ثقفی به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی و «مکان» به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان.

منبع : خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار