رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • پنجشنبه 7 بهمن 1395 - 07:52
  • کد خبر : 3567
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش موزیکال «یتیم خانه فونیکس» در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت

به گزارش سینماخانه، نمایش “یتیم خانه فونیکس” به نویسندگی آرش خیرآبادی و کارگردانی محمد نیازی پیش از این در شهر مشهد مقدس اجرا و در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش های مسابقه تئاتر جوان و مرور تئاتر ایران پذیرفته شده و در تالار وحدت به روی صحنه رفت. داستان نمایش […]

به گزارش سینماخانه، نمایش “یتیم خانه فونیکس” به نویسندگی آرش خیرآبادی و کارگردانی محمد نیازی پیش از این در شهر مشهد مقدس اجرا و در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش های مسابقه تئاتر جوان و مرور تئاتر ایران پذیرفته شده و در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

داستان نمایش در قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی در شهر لندن اتفاق می‌افتد خیانت ملوانی پرنس فیلیپ شاهزاده انگلستان موجب نفرین و طلسم لندن توسط همسر فیلیپ شده  و شهر در خاموشی و سرما فرو می رود. شکستن این طلسم تنها بوسیله یک عشق واقعی انجام می پذیرد، عشقی که در یتیم خانه و میان پسرکی به نام فونیکس و معشوقه اش آنجلا اتفاق می افتد.

این نمایش که به شیوه اپرا در تالار وحدت به اجرا پرداخت، هرچند از طراحی صحنه مناسب و بازیگرانی توانمند در آوازخوانی بهره می برد، اما زمان طولانی نمایش، عدم طراحی های مناسب حرکتی و میزانسن های تکراری و یکنواخت خستگی و نارضایتی تعدادی از تماشاگران را به همراه داشت.

در حاشیه این نمایش آقای علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد و مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی  با عوامل این نمایش دیدار و گفتگو کردند.

در این نمایش محمدرضا صولتی، مسعود عقلی، ندا محمدی، محبوبه سلطانی، وحید عباسی، مجتبی شفیعی، فائزه علی آبادی، سمیرا معین، میترا عسگری، فرشاد قاسمی، آرش یزدانی، سروش بیکیان، بهنوش اجتهادی، دریا تاجی رودی، سارا نداف، آرتا بندیانی، مایسا میلانی زاده به ایفای نقش پرداختند.

سینماخانه/ محسن رودباری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار