رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
خفه گی

به گزارش سینماخانه؛ «خفه‌گی» در یک اشاره در مورد زوجی است که از بیماری روانی رنج می‌برند و جدایی‌شان پای آدم‌های دیگری را هم به زندگی‌شان باز می‌کند. فضای تاریک و سیاه و سفید فیلم و ریتم کند و سکانس هایی به دور از اتفاق خاص ، می تواند حتی تماشاگران را تشویق به ترک […]

به گزارش سینماخانه؛ «خفه‌گی» در یک اشاره در مورد زوجی است که از بیماری روانی رنج می‌برند و جدایی‌شان پای آدم‌های دیگری را هم به زندگی‌شان باز می‌کند.

فضای تاریک و سیاه و سفید فیلم و ریتم کند و سکانس هایی به دور از اتفاق خاص ، می تواند حتی تماشاگران را تشویق به ترک سالن کند البته اگر کارگردان فیلم جیرانی نباشد .  گریم و بازی متفاوت الناز شاکر دوست از ابتدای فیلم به چشم می آید و بازی نوید محمدزاده که در فیلم  مرموز به نظر می رسد .

در سکانس هایی فضای تاریک و آرام به گونه ای است که می توان دقایقی چشمان را بست و ادامه فیلم را از دیالوگ ها دنبال نمود .

در ادامه با شکل گیری اتفاقاتی که به درستی به فیلم اضافه می شود ورق بر می گردد و فیلم با ریتم مناسب و سکانس هایی جذاب مخاطب را تا انتها همراه خود می سازد .

اگر قرار باشد فیلم به دو نیمه تقسیم شود کارگردان در نیمه دوم برگ برنده را رو می کند و داستان را به شکل خوبی به سرانجام می رساند .

خفه گی

پیش از این فریدون جیرانی گفته بود : “روزی که این فیلمنامه را نوشتم می دانستم شاید مخاطب عام آن را نپسندد، اما خواستم که این تجربه را به صورت سیاه و سفید با محتوایی جنایی، عشق و معما تجربه کنم” .

این کارگردان در نشست خبری فیلمش در برج میلاد با اشاره به ریسک پذیر بودن خود خاطرنشان کرد: من ریسک ساختن چنین فیلمی را انجام دادم اما نه به خاطر اینکه در سینمای هنر و تجربه قرار بگیرم بلکه نیت اصلی من ساحت فیلمی متفاوت بود.

 

سینماخانه/ح.بهجتی

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار