رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March
  • جمعه 22 بهمن 1395 - 18:42
  • کد خبر : 4483
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای نمایش “مافیا” در تماشاخانه باران

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “مافیا” به نویسندگی و کارگردانی “افروز فروزند” از جمعه ۱۵ بهمن تا ۶ اسفند ماه، هر شب، ساعت ۲۱ در تماشاخانه  باران به روی صحنه می رود. این نمایش داستان هفت دوست را روایت می کند که در مهمانی خداحافظی مشغول به بازی “مافیا” هستند و در حین این بازی به […]

به گزارش سینماخانه؛ نمایش “مافیا” به نویسندگی و کارگردانی “افروز فروزند” از جمعه ۱۵ بهمن تا ۶ اسفند ماه، هر شب، ساعت ۲۱ در تماشاخانه  باران به روی صحنه می رود.

این نمایش داستان هفت دوست را روایت می کند که در مهمانی خداحافظی مشغول به بازی “مافیا” هستند و در حین این بازی به تدریج لایه‌هایی از زندگیِ گذشته و حال آنها برای یکدیگر روشن می شود.

افروز فروزند در گفتگو با سینماخانه عنوان کرد: نسخه‌ی اولیه‌ی نمایشنامه با مضمونی اجتماعی حدود چهار سال پیش نوشته شد. از آنجائیکه به دنبال بستر مناسبی برای طرح مفاهیم اجتماعی داستان این نمایشنامه بودم؛ بازی مافیا را به دلیل جذابیت و لایه های روانکاوانه آن انتخاب و با روایت قصه اولیه در قالب بازی مافیا به نمایشنامه کنونی رسیده ام. وی همچنین اشاره کرد که طی دو ماه تمرین، نمایشنامه بازنویسی و ‌پرداخت گردید و در نهایت نیز تصمیم بر این شد تا بهمن ماه امسال، زمان مناسب برای اجرای این نمایش می باشد.

در این نمایش؛ نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاجمیر، میثاق زارع، غزاله نظر، اِروین گالستیان، تنی آواکیان به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: بابک قهرمانی؛ طراح صحنه: منوچهر شجاع دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید: پژمان عبدی؛ منشی صحنه: زهرا آقاپور؛ مدیر صحنه: حمیدرضا صفوی برنا؛ دستیار صحنه: حمیدرضا جدیدی؛ دستیار طراح صحنه: هادی بادپا؛ طراح پوستر و بروشور: وحید یعقوبیان؛ امور رسانه: مهرانگیز قهرمانی، غزل نهانی

سینماخانه/ خبرنگار: محسن رودباری – عکاس: علیرضا خشاب

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار