رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عمیق ترین مفاهیم را در دل  ثانیه ها جای می دهیم و نگاه ارزشمندتان را به تماشایشان مهمان می کنیم تا به ثروتی شبیه زمان، ایمان بیاورید. ما به همت هنرمندان فرهیخته، از دل ثانیه ها،  گنج هایی چون جهان های تازه ای را به تصویر می کشیم . به گزارش سینماخانه، اختتامیه یازدهمین جشنواره […]

عمیق ترین مفاهیم را در دل  ثانیه ها جای می دهیم و نگاه ارزشمندتان را به تماشایشان مهمان می کنیم تا به ثروتی شبیه زمان، ایمان بیاورید.

ما به همت هنرمندان فرهیخته، از دل ثانیه ها،  گنج هایی چون جهان های تازه ای را به تصویر می کشیم .

به گزارش سینماخانه، اختتامیه یازدهمین جشنواره ی بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ششم اسفند ماه با اجرای محمد سلوکی در تالار اندیشه حوزه هنری بر گزار و در هشت بخش برگزیدگان جشنواره به شرح ذیل معرفی شدند.

جوایز بخش بین الملل :

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در بخش فیلم انیمیشن به دوسون شین برای کارگردانی فیلم فاکس ثله از سریلانکا.

تندیس جشنواره  و دیپلم افتخار در بخش فیلم مستند به اُلگا پالیک تووآ – جِی­می کایلمه کاموس برای کارگردانی فیلم کرِی پا جاس از روسیه .

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش فیلم داستانی به احمد وحید امیدی برای کارگردانی فیلم فیشِرمَن از افغانستان اهدا شد ..  

جایزه بهترین فیلم اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار :­

لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به کیوان احمدی برای کارگردانی فیلم مستند قفل از اصفهان رسید.

جوایز بخش مسیر تجربه :

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم پویانمایی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به مهدی خروشی برای کارگردانی فیلم دست­های کوچک از اردبیل .

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم مستند به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به محمدفرج­زاده برای کارگردانی فیلم تیشه روزگار از کردستان .

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم داستانی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به اکبر تراب­پور برای کارگردانی فیلم برای پدرم از همدان .

آثار برگزیده بخش دستاوردهای فنی و تکنیکی :

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به اسماعیل عظیمی برای خلاقیت و نوآوری در فیلم داستانی صف از قم ، سیدمحمدرضا سجادیان برای فیلمبرداری فیلم داستانی کانتینر ۴۰۱ از تهران و محمدحسین فلاح برای جلو­ه­های بصری در فیلم داستانی به خانواده برمیگردیم از تهران

جوایز بخش مسابقه ملی در قسمت پویانمایی:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به معین منصوری‌فرد برای کارگردانی فیلم جنگ از کرمان و آذر منصوری برای کارگردانی فیلم معلق از کردستان اهدا شد .

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی به مبلغ ۸۰میلیون ریال به احسان معصوم برای فیلم نقش­زندگی از قزوین تعلق گرفت .

برگزیدگان مستند :

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به جمشید فرجوند فردا برای کارگردانی فیلم امید سپید از کردستان و علی کیوان برای کارگردانی فیلم برکت از خراسان رضوی اهدا شد .

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم مستند به مبلغ ۸۰ میلیون ریال به محمدحسنی برای کارگردانی فیلم آهن­نگاره از تهران اهدا شد.

 برگزیدگان داستانی :

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به علی­عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم “من ­تو ­ما ۲” از تهران و مجید برهانی برای کارگردانی فیلم صدای­من از کرمان اهدا شد .

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم داستانی به مبلغ ۸۰ میلیون ریال به محمدحسین امانی همدانی برای کارگردانی فیلم حضرت مهندس از تهران اهدا شد .

جایزه ویژه دبیر جشنواره  :

لوح تقدیر و جایزه ویژه دبیر جشنواره به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به عطیه ­سادات حجتی برای کارگردانی فیلم داستانی همزاد از تهران تعلق گرفت .

بهترین فیلم از نگاه تماشاگران :

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به علی عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم من­تو­ما۲ از تهران تعلق گرفت .

جایزه بهترین فیلم جشنواره :

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم جشنواره به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال به حسین دارابی برای کارگردانی فیلم داستانی چشم به راه از تهران اهدا شد.

سینماخانه/ مژگان آقاداودیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار