رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

صفحه توییتر وزارت امور خارجه آمریکا پیام تبریک به جایزه اسکار فیلم «فروشنده» را حذف کرد.   صفحه توییتر فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا صبح روز گذشته پس از آنکه اصغر فرهادی کارگردان ایرانی، موفق به دریافت جایزه اسکار برای فیلم فروشنده شد، دریافت این جایزه را به دست‌اندرکاران فیلم و مردم ایران تبریک […]

صفحه توییتر وزارت امور خارجه آمریکا پیام تبریک به جایزه اسکار فیلم «فروشنده» را حذف کرد.

 

صفحه توییتر فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا صبح روز گذشته پس از آنکه اصغر فرهادی کارگردان ایرانی، موفق به دریافت جایزه اسکار برای فیلم فروشنده شد، دریافت این جایزه را به دست‌اندرکاران فیلم و مردم ایران تبریک گفت.

این پیام توییتری پس از مدتی از صفحه توییتر وزارت امور خارجه آمریکا حذف شد.

اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی بازیگر این فیلم سینمایی در اعتراض به قانون منع ورود اتباع ۷ کشور به آمریکا از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در این مراسم شرکت نکردند.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران روز گذشته پس از دریافت این جایزه در صفحه توییتر خود نوشت: «به بازیگران و عوامل فیلم فروشنده دریافت جایزه اسکار و ایستادن در مقابل ممنوعیت ورود مسلمانان (به آمریکا) افتخار میکنیم. ایرانیان هزاران سال است که جلوه‌گاه فرهنگ و تمدن‌اند.»

متن پیام حذف شده وزارت امور خارجه آمریکا به این شرح است:‌ «کسب اسکار بهترین فیلم خارجی توسط فروشنده درمراسم جوایز اسکار را به آقای اصغرفرهادی، دست‌اندرکاران این فیلم ومردم ایران تبریک می‌گوییم.»

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار