رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۱۷ فروردین ماه، ساعت ۱۸:۳۰ با نمایش «…و چند داستان دیگر» در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر امپرسیون؛ سه برگزیده کارگردانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، […]

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۱۷ فروردین ماه، ساعت ۱۸:۳۰ با نمایش «…و چند داستان دیگر» در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر امپرسیون؛ سه برگزیده کارگردانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در نخستین نمایش سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در سال ۹۶ با نمایش «…و چند داستان دیگر» به روی صحنه خواهند رفت. در این نمایش که پیام لاریان نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده دار است؛ افشین زمانی و عامر مسافر آستانه نیز به ایفای نقش می پردازند.

پیش از این در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر؛ “پیام لاریان” توانسته بود با نمایش «پرسه های موازی»، جایزه کارگردانی بخش مرور تئاتر ایران را دریافت کند. همچنین “افشین زمانی” نیز با نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» و “عامر مسافر آستانه” با نمایش «صوراسرافیل» توانسته بودند به ترتیب جوایز بهترین کارگردانی در بخش های مسابقه جوان و بین الملل را دریافت کنند.

در این نمایش که به آنالیز چرخه تولید و بازتولید گونه های مختلف خشونت در اجتماع می پردازد، بازیگران دیگری چون مهدی حسینی نیا، حمید رحیمی، معصومه کریمی، مجتبی فلاحی، سینا کرمی، الهه شه پرست، سجاد تابش، کیوان ساکت اف، ملودی آرام نیا و مریم نقیبی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین سعید حسنلو به عنوان مشاور هنری و طراح صحنه و نور، سمانه احمدی مطلق به عنوان طراح لباس، آزاده بخشی به عنوان دستیار کارگردان، سارا حدادی به عنوان مدیر تبلیغات، مریم رودبارانی به عنوان مدیر امور رسانه ای، مینا فرهمند به عنوان مدیر اجرا، ایمان یزدی به عنوان مدیرتولید و نورالدین حیدری ماهر به عنوان مجری طرح این نمایش را همراهی می کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com نسبت به پیش خرید بلیت های این نمایش اقدام کنند.

سینماخانه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار