رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

  نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» توسط بازیگر مطرح ایتالیایی ویژه بانوان در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه باران، نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» توسط گروه ایتالیایی از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶(تنها ۴ اجرا) در «تئاتر باران» به […]

 

نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» توسط بازیگر مطرح ایتالیایی ویژه بانوان در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه باران، نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» توسط گروه ایتالیایی از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶(تنها ۴ اجرا) در «تئاتر باران» به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» با بازی “ناتالی منتا” یکی از بازیگران مطرح ایتالیا، تنها در ۴ اجرای ویژه بانوان، روایتگر زندگی “ادیت پیاف” خواننده شهیر فرانسوی خواهد بود. این نمایش که توسط کمپانی تئاتر “پوتلچ” ایتالیا تهیه شده است به کارگردانی “پینو دی” و با حمایت کمپانی “تئاتر باران” به روی صحنه می رود.

“ادیت پیاف” خواننده فقید فرانسه و از چهره‌های شاخص این کشور در دهه‌های ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ بود. دو ترانه «زندگی به‌ رنگ صورتی» و «هیچ پشیمان نیستم» او دارای شهرت جهانی است. پیش از این در سال ۲۰۰۷ فیلم La vie en rose روایتگر زندگی این هنرمند جهانی به روی پرده نقره ای به نمایش در آمد که توانست جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اول زن و چهره پردازی را از آکادمی علوم و هنرهای سینما دریافت نماید.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com  مراجعه و یا جهت رزرو تلفنی با شماره ۶۶۱۷۶۸۲۵۵ تماس حاصل نمایند.

سینماخانه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار