رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد ۵ فیلم سینمایی برای اکران دوم نوروز قرارداد بسته‌اند. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز قرارداد ۶ فیلم سینمایی منعقد شد که از این تعداد ۵۵ فیلم برای اکران دوم نوروز در […]

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد ۵ فیلم سینمایی برای اکران دوم نوروز قرارداد بسته‌اند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به برگزاری جلسه امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه امروز قرارداد ۶ فیلم سینمایی منعقد شد که از این تعداد ۵۵ فیلم برای اکران دوم نوروز در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: قرارداد فیلم های «ویلایی ها» به کارگردانی منیره قیدی بعد از «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی در گروه سینمایی استقلال، «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری بعد از «ماجرای نیمروز» به کارگردانی حسین مهدویان در گروه سینمایی کورش، «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم در گروه سینمایی آفریقا بعد از فیلم «آباجان» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «آشوب» به کارگردانی کاظم راست گفتار بعد از «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان در گروه آزادی، فیلم «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه بعد از فیلم سینمایی «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی بسته شد.

فرجی در پایان گفت: فیلم سینمایی «امتحان نهایی» به کارگردانی عادل یراقی از چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود. همچنین سقف ۱۰ هفته ای اکران «خوب بد جلف» هفته آینده چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار