رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم «احضار» (Conjuring) که تا کنون دو نسخه از آن به کارگردانی جیمز وان ساخته شده است از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت است چه در گیشه، چه در جذب مخاطب. از این رو سازندگاه فیلم در صدد ساخت نسخه‌ی سوم آن برآمدند. امروزه در محافل سینمایی صحبت از ژانر وحشت با اسم جیمز وان کارگردان […]

فیلم «احضار» (Conjuring) که تا کنون دو نسخه از آن به کارگردانی جیمز وان ساخته شده است از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت است چه در گیشه، چه در جذب مخاطب. از این رو سازندگاه فیلم در صدد ساخت نسخه‌ی سوم آن برآمدند.

امروزه در محافل سینمایی صحبت از ژانر وحشت با اسم جیمز وان کارگردان جوان و مالزیایی تبار هالیوود همراه است. او با کارگردانی فیلم اره وارد این ژانر فیلم‌سازی شد و علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی این مجموعه را ادامه داد. اما فیلم احضار شاید یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت و ساخته‌های جیمز وان باشد. چه از نظر جذب مخاطب چه فروش گیشه‌ی جهانی. هر یک از این دو دلیل می‌تواند برای سازندگان فیلم کافی باشد که تصمیم به ساخت قسمت بعدی آن بگیرند.

به گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی فیلم در این قسمت محور داستان کمی تغییر می‌کند و شخصیت‌های فیلم را در دام وحشت خانه‌ی تسخیر شده نمی‌بینم، این‌بار آنها به نوعی به استقبال ارواح می‌روند.

پیتر سافران، تهیه‌کننده‌ی فیلم در این‌باره گفت: «در این فیلم به مواردی می‌پردازیم که شناخته شده نیستند. تحقیقات زیادی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توان همیشه یک خانواده را در مکانی قرار داد و ترس را به آنها تحمیل کرد.»

از جزئیات اکران فیلم یا مراحل تولید که در حال انجام است جزئیاتی منتشر نشده، حتی تیم تهیه‌کنندگان هنوز اعلام نکرده‌اند که جیمز وان کارگردانی این قسمت را برعهده دارد یا گزینه‌ی دیگری را مد نظر دارند.

احضار ۱ جولای ۲۰۱۳ روی پرده‌ی سینما قرار گرفت و در هفته‌ی اول اکران به رقمی بالاتر از بودجه‌ی اولیه ی ساخت رسید. و نسخه‌ی دوم، احضار ۲، سه سال بعد در ژوئن ۲۰۱۶ اکران شد و در گیشه رکورد فروش فیلم‌های ژانر وحشت را شکست. در هر دو نسخه‌ی این فیلم پاترک ویلسون در نقش نویسنده‌ای به نام اد وارنر و ورا فارمیگا در نقش همسر او جلوی دوربین جیمز وان رفته‌اند. در نسخه‌ی سوم هم این زوج را خواهیم دید که این‌بار به جای ترسیدن از ارواح سرگردان، به استقبال  آنها می‌روند.

منبع: Deadline

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار