رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 11:16
  • کد خبر : 145757
  • تئاتر
  • چاپ خبر : مجمع عمومی عادی انجمن عکاسان خانه تئاتر برگزار شد

مجمع عمومی عادی انجمن عکاسان مؤسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر با انتخاب عضو علی البدل در سالن زنده یاد مهین اسکویی خانه تئاتر برگزار شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن، مجمع عمومی عادی انجمن عکاسان مؤسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر در روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ساعت […]

مجمع عمومی عادی انجمن عکاسان مؤسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر با انتخاب عضو علی البدل در سالن زنده یاد مهین اسکویی خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن، مجمع عمومی عادی انجمن عکاسان مؤسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر در روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۶ در سالن زنده یاد مهین اسکویی خانه تئاتر برگزار شد.
در این جلسه، سیامک زمردی به عنوان رئیس هیئت رئیسه مجمع، مسعود میرمیری به عنوان ناظر و امیرکوروش اعرابی به عنوان منشی انتخاب شدند.
رضا جاویدی، رئیس هیئت مدیره انجمن، ضمن تشکر از حضور اعضای انجمن در مجمع عمومی، گزارشی از عملکرد سال گذشته ارائه کرد. وی به مواردی همچون راه‌اندازی سایت انجمن، تعرفه گزاری پایه عکاسی تئاتر و دیگر مسائل اشاره کرد.
در ادامه جلسه، انتخاب یک نفر به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره در دستور کار قرار گرفت که حمید رضایی با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.
محبوبه فرج الهی، جانشین رئیس هئیت مدیره، در سخنانی بر لزوم عضویت اعضای انجمن در یکی از کارگروه‌های انجمن تأکید کرد. در این راستا، تعدادی از اعضای حاضر در جلسه برای عضویت در کارگروه‌های مورد نظر ثبت نام کردند.
لازم به ذکر است که این انتخابات با حضور هادی نوید به عنوان بازرس انجمن و مهدی قلعه به عنوان بازرس مؤسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر برگزار گردید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار