رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پیش‌فروش تازه‌ترین نمایش حسین کیانی، «روز عقیم» که به وضعیت سه زنِ گریخته از چنگ هجوم‌آوران به محله قلعه زاهدی می‌پردازد، آغاز شد. «روز عقیم» نام تازه‌ترین اثر حسین کیانی در مقام نویسنده و کارگردان است و پیش‌فروش بلیت آن با تخفیف ۴۰ درصدی برای سه روز نخست، در سایت تیوال آغاز شده است. بازیگران […]

پیش‌فروش تازه‌ترین نمایش حسین کیانی، «روز عقیم» که به وضعیت سه زنِ گریخته از چنگ هجوم‌آوران به محله قلعه زاهدی می‌پردازد، آغاز شد.

«روز عقیم» نام تازه‌ترین اثر حسین کیانی در مقام نویسنده و کارگردان است و پیش‌فروش بلیت آن با تخفیف ۴۰ درصدی برای سه روز نخست، در سایت تیوال آغاز شده است.

بازیگران این نمایش زنانه کیانی که از روز یکشنبه، اول مرداد اجرای خود را آغاز خواهد کرد؛ فهیمه اَمَن‌زاده در نقش اکرم، شایسته ایرانی که اولین حضورش در سینما با «آفساید» بود در نقش پری، الهه‌ شه‌پرست در نقش لیلی و رویا میرعلمی در نقش لیلی و پری هستند.

در خلاصه داستان «روز عقیم» که هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه خصوصی باران روی صحنه می‌رود، آمده است: «در شرایط بحرانی سقوط رژیم پهلوی، محله قلعه زاهدی مورد هجوم و تخریب قرار می‌گیرد. سه زن که از چنگ هجوم‌آوران می‌گریزند به زیرزمین خانه‌ای بزرگ در مرکز شهر پناه می‌برند. زیرزمینی که چند مرد در طبقه بالای آن مشغول سلاخی کردن هستند…»

دیگر عوامل این اثر که تا اول شهریور به اجرای خود ادامه می‌دهد عبارتند از:

محمد گودرزیانی (دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیرتولید)، حمید حسینی، اشکان دلاوری، مهلا پاک‌دامن (گروه کارگردانی)، ماریا حاجیها (طراح گریم)، فرشاد فزونی (موسیقی و ساخت افکت)، محمدصادق زرجویان (طراح گرافیک، ساخت تیزر و عکس)، علی مطهری (مجری طرح)، حمید حسینی (دستیار دوم کارگردان)، اشکان دلاوری (مدیر صحنه)، مهلا پاکدامن (منشی صحنه)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و تبلیغات- مکث) و نرگس کیانی (مشاور رسانه‌ای).

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار