رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به کارن همایونفر رسید. فیلمبرداری فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا چندی پیش به پایان رسید و در حال حاضر مراحل فنی این فیلم در حال انجام است. مهراد خوشبخت مشغول تدوین این اثر سینمایی و قرار است در […]

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به کارن همایونفر رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا چندی پیش به پایان رسید و در حال حاضر مراحل فنی این فیلم در حال انجام است.

مهراد خوشبخت مشغول تدوین این اثر سینمایی و قرار است در فیلم ویژوال افکت نیز وجود داشته باشد.

کارن همایونفر قرار است موسیقی «به وقت شام» را بسازد، البته او این روزها مشغول ساخت موسیقی سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی است و پس از پایان کارهای این سریال به سراغ ساخت موسیقی «به وقت شام» می رود.

کارن همایونفر پیش از این در فیلم سینمایی «بادیگارد» نیز با ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشته است.

موضوع «به وقت شام» درباره داعش است.

فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری بود و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌ هستند و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

محمد خزاعی تهیه کننده این اثر پیش از این فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل گیری تکفیری‌ها را تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده به شمار می‌آید.

«به وقت شام» یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۹۶ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار