رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

محدثه حیرت و کریم امینی با انجام تست گریم به مجموعه بازیگران فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی پیوستند. «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده به زودی کلید می‌خورد و محدثه حیرت و کریم امینی در کنار بهناز جعفری که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را دارد بازیگران نخستین فیلم […]

محدثه حیرت و کریم امینی با انجام تست گریم به مجموعه بازیگران فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی پیوستند.

«پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده به زودی کلید می‌خورد و محدثه حیرت و کریم امینی در کنار بهناز جعفری که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را دارد بازیگران نخستین فیلم مریم بحرالعلومی خواهند بود.

علاوه بر این سه نفر به زودی بازیگران دیگری نیز به مجموعه عوامل این فیلم اضافه و معرفی خواهند شد.

«پاسیو» که قصه‌اى زنانه را در بستر شهر روایت مى‌کند، بر اساس فیلمنامه‌ای با عنوان «زنگ پشت بام» نوشته حامد قاسمى ساخته خواهد شد.

مریم بحرالعلومى، تحصیلکرده رشته سینما و عضو انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینماى ایران است که بعد از ساخت چند فیلم کوتاه داستانى و تجربى، «پاسیو» را به عنوان اولین تجربه بلند مستقل می‌سازد و خود، سرمایه‌‌گذاری آن را نیز بر عهده دارد.

محدثه حیرت بازیگر اصلى فیلم ائو (خانه) به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد است که در جشنواره جهانی فیلم فجر خوش درخشید وسیمرغ زرین بهترین فیلم را دریافت کرد.

کریم امینى کارگردان فیلم کوتاه و  بازیگر، به طور جدی با نقش اصلی فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی حسین فرحبخش بازیگرى در سینما را آغاز کرد. او چندی پیش سریال «عقیق» را روی آنتن تلویزیون داشت و هم اکنون مشغول ایفاى نقشى اصلى سریال بیژن میرباقرى است.

علاوه بر این دو بازیگر امید گل‌زاده، عباس حاجی درویش و فرحناز نادری نیز به تازگی به عوامل فنی این فیلم پیوسته‌اند.

امید گل‌زاده که طراحی چهره‌پردازی «پاسیو» را بر عهده دارد، طراحى گریم آثاری همچون سریال خانگى «عاشقانه»، فیلم‌هاى سینمایی «گشت ۲» و «من سالوادور نیستم» را در کارنامه دارد.

عباس حاجی‌درویش، طراح صحنه فیلم «پاسیو» است که طراحى فیلم‌هاى سینمایى همچون «فاصله»، «تولدی دیگر»، «کارناوال مرگ» و سریال «عقیق» را برعهده داشته است.

فرحناز نادری نیز به عنوان طراح لباس در این پروژه حضور دارد که در آثاری همچون فیلم سینمایی «من»، «بی خود و بی جهت» و «آبجى» فعالیت داشته و این روزها طراحی لباس سریال «گلشیفته» بهروز شعیبی را بر عهده دارد.
بر این اساس عواملى که تاکنون حضورشان در پاسیو قطعی شده، عبارتند از: مدیر فیلمبردارى: مسعود امینى تیرانى، مدیر صدابرداری: على کیان ارثى، طراح گریم: امید گل زاده، طراح صحنه: عباس حاجى درویش، طراح لباس: فرحناز نادرى، عکاس: حسن هندى و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار