رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

شبکه آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «در قصه ها زندگی می کنند» را برای اولین بار با صدای دوبلورهای معروف به عربی دوبله کرده و پخش آن را از فردا آغاز می‌کند. به گزارش سینما خانه و به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» به‌کارگردانی داود بیدل و تهیه‌کنندگی […]

شبکه آی‌فیلم مجموعه تلویزیونی «در قصه ها زندگی می کنند» را برای اولین بار با صدای دوبلورهای معروف به عربی دوبله کرده و پخش آن را از فردا آغاز می‌کند.

به گزارش سینما خانه و به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» به‌کارگردانی داود بیدل و تهیه‌کنندگی محمد هادی پروین محصول سال ۱۳۹۵ بوده و از شبکه دو سیما پخش شده است.
سریال «در قصه ها زندگی می کنند» ملودرامی برگرفته از داستان هایی اخلاقی و پندآموز پیرامون موضوعات و مسائل اجتماعی است و در هر قسمت، داستانی مستقل روایت می شود.
این مجموعه به نویسندگی مصطفی زندی روایتگر داستان آدم‌هایی است که روزمرگی، به نوعی درگیرشان کرده و باعث شده روح معنویت در آنان گم شود و به انسان‌های این قصه‌ها تلنگر می‌زند تا در رفتار گذشته خود بازنگری کنند.
بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، فرخ نعمتی، حسن جوهرچی، مهدی امینی خواه، مریم کاویانی، شهرام عبدلی، افشین سنگ چاپ و … در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.
قسمت اول مجموعه تلویزیونی «در قصه ها زندگی می کنند» امشب ساعت ۲۳:۰۰ به وقت مکه ( ۲۳:۳۰ به وقت تهران) پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهدبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار