رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 21 دی 1396 - 07:26
  • کد خبر : 15375
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «یک زندگی بهتر» در رشت

شهاب الدین حسین پور درباره اجرای نمایش «یک زندگی بهتر» بیان کرد: قرار است ۲۷، ۲۸ و ۲۹ دی ماه نمایش «یک زندگی بهتر» را در شهر رشت به صحنه ببریم. این نمایش قرار است در سالن مجموعه شهید انصاری شهر رشت که سالن اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت است، اجرا شود. […]

شهاب الدین حسین پور درباره اجرای نمایش «یک زندگی بهتر» بیان کرد: قرار است ۲۷، ۲۸ و ۲۹ دی ماه نمایش «یک زندگی بهتر» را در شهر رشت به صحنه ببریم. این نمایش قرار است در سالن مجموعه شهید انصاری شهر رشت که سالن اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت است، اجرا شود.

وی ادامه داد: من پیش از این نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» را در این سالن اجرا کرده بودم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد و در مجموع ۸ بار به صحنه رفت. قرار است نمایش «یک زندگی بهتر» در طول این سه روز ۶ اجرا و روزی ۲ نوبت به صحنه برود که امیدوارم امکانات سالن مناسب باشد و نمایشی که در تهران اثر پرمخاطبی بوده است در شهر رشت نیز مورد حمایت مخاطبان قرار گیرد تا خاطره خوبی هم برای ما و هم مردم عزیز رشت رغم بخورد.

این کارگردان تئاتر در پایان درباره تور اجراهای این اثر نمایشی توضیح داد: قصد دارم از یک ماه دیگر یک تور سراسری در کشور برای ۲ نمایش «یک زندگی بهتر» و «سرآشپز پیشنهاد می کند» که در بخش مسابقه تئاتر ایران جشنواره تئاتر فجر نیز حضور دارد، برگزار کنم بنابراین خوشحال می شوم که از شهرستان های مختلف پیشنهاد اجرا داشته باشم و در این زمینه با من تماس بگیرند.

خسرو شهراز، شمسی صادقی، سامان دارابی، سارا رسول زاده، مجید نوروزی بازیگران این اثر نمایشی هستند که تا ۱۹ دی ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه بود. این نمایش نوشته مسعود هاشمی نژاد است که با دراماتورژی محمد امیریاراحمدی و کارگردانی شهاب الدین حسین پور به صحنه رفت.

منبع: مهر / عکس حاشیه خبر: یاسمن بیگلری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار