رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
صبح خلاق تهران

صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه، تهران شاهد برگزاری یازدهمین رویداد از مجموعه رویدادهای ماهیانه صبح خلاق تهران خواهد بود؛ رویدادی بین‌المللی که به صورت مشترک در بیش از ۱۸۰ شهر در سراسر دنیا برگزار می‌شود و یک سالی است که به تهران نیز رسیده است. این رویداد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در تهران […]

صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه، تهران شاهد برگزاری یازدهمین رویداد از مجموعه رویدادهای ماهیانه صبح خلاق تهران خواهد بود؛ رویدادی بین‌المللی که به صورت مشترک در بیش از ۱۸۰ شهر در سراسر دنیا برگزار می‌شود و یک سالی است که به تهران نیز رسیده است.

این رویداد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در تهران با حضور قریب به ۷۰۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

اردیبهشت ماه سال ۹۶ گروهی از جوانان تهران با مشارکت و همکاری سازمان‌های مختلف اقدام به برگزاری رویدادی متفاوت در تهران کردند. رویدادی که هدف آن بالا بردن سطح فرهنگ عموم افراد جامعه و ایجاد خلاقیت در زندگی روزمره شهروندان است. این رویداد که ۱۰ دوره از آن تا کنون در نقاط مختلف شهر تهران از سالن همایش‌های موزه قصر تا سالن اصلی برج آزادی تهران برگزار شده است، با استقبال وسیع مخاطبین مواجه بوده تا جایی که تمامی جایگاه‌های مخاطبین رویداد در همان دقایق اولیه به صورت کامل رزرو می‌شود و حتی این رویداد شاهد رزرو ۳۰۰ صندلی در کمتر از ۱۰ ثانیه (!) بوده است.

حضور در این رویداد برای عموم افراد جامعه با هر منصب اجتماعی و سطح تحصیلات، آزاد و رایگان است و همه افراد پس از ثبت‌نام آنلاین و رزرو صندلی قادر هستند در این رویداد حضور پیدا کنند و پس از صرف یک صبحانه دلچسب در صبح جمعه، به یک سخنرانی مفید گوش دهند و با افراد بسیاری آشنا شده و زمینه همکاری‌های مشترک را فراهم کنند.

صبح خلاق تهران

هر ماه از رویداد صبح خلاق، پیرامون یک موضوع جهانی برگزار می‌شود و تمامی شهرهای برگزارکننده این رویداد در خصوص همان موضوع جهانی، از یک سخنران دعوت می‌کنند تا به مدت ۳۰ دقیقه برای مخاطبین رویداد سخنرانی کند و به سوالات آنان پاسخ دهد. این رویداد در تهران نیز تا کنون شاهد سخنرانی افراد متعددی از رشته‌های مختلف با توجه به موضوعات ماهانه بوده است از جمله استاد محمدرضا عبدالملکیان از پیشکسوتان شعر معاصر، پرویز پرستویی از بازیگران مطرح ایران، پرواز همای خواننده مطرح و صاحب سبک ایرانی، کوروش قاضی‌مراد از اساتید گرافیک و خوشنویسی و مبدع خط سریر، رضا غیابی برگزارکننده رویداد تداکس در تهران، علی دهباشی روزنامه‌نگار و نویسنده و سردبیر نشریه ادبی بخارا، امیرهوتن هاشمی ایران‌گرد و تولیدکننده محتوای جذاب، لیلا قاسم‌زاده فعال محیط زیست و مدیرعامل انجمن یوزپلنگ ایرانی، دکتر حسن عشایری از اساتید به نام حوزه عصب‌شناسی و روانشناسی عصبی، شیما قوشه فعال حقوق زنان و وکیل پایه یک دادگستری و رضا سیاح مدیر موسسه فرهنگی هنری راویان و خبرنگار شبکه فرانس ۲۴.

جمعه ۲۱ اردیبهشت، یازدهمین دوره از این رویداد که مصادف با سالگرد تاسیس آن در شهر تهران است، با برنامه‌ای ویژه در تهران اجرا می‌شود. در این برنامه تمامی سخنرانان سال گذشته رویداد سخنرانی خواهند داشت و برنامه با مدت زمان بیشتری نسبت به هر دوره برگزار می‌شود.

عموم افراد قادر هستند روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۱ صبح با ثبت نام آنلاین از طریق وب‌سایت رسمی این رویداد به نشانی www.creativemornings.ir ، به صورت رایگان در یازدهمین صبح خلاق تهران حضور پیدا کنند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار