رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران فیلم سینمایی تنگه ابوقریب، پوستر و لوگوی جدید این فیلم رونمایی شد. تنگه ابوقریب به تهیه کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی، بهترین فیلم جشنواره فجر سی و ششم است که مورد تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. سیمرغ […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران فیلم سینمایی تنگه ابوقریب، پوستر و لوگوی جدید این فیلم رونمایی شد. تنگه ابوقریب به تهیه کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی، بهترین فیلم جشنواره فجر سی و ششم است که مورد تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول، بهترین جلوه های ویژه میدانی، بهترین چهره پردازی و بهترین صدابرداری از دیگر جوایز جدیدترین ساخته بهرام توکلی در سی و ششمین جشنواره فجر است. پوستر و لوگوی جدید فیلم تنگه ابوقریب را خانه طراحان انقلاب اسلامی طراحی کرده است.

«تنگه ابوقریب» تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج با بازی امیر جدیدی، جواد عزتی، مهدی پاکدل، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مهدی قربانی و قربان نجفی روایتی دیدنی و بدیع در ژانر دفاع مقدس است که در آن یکی از آخرین عملیات جنگ تحمیلی که در منطقه تنگه ابوقریب انجام شد و تاثیر زیادی در سرنوشت دفاع مقدس داشت را به تصویر می کشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار