رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • شنبه 27 مرداد 1397 - 21:08
  • کد خبر : 25460
  • تئاتر
  • چاپ خبر : آغاز به کار نمایش «فرایند» در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی

نمایش برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی، از روز یک شنبه ۲۹ مردادماه در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «فرایند» به نویسندگی امیر ابراهیم زاده، علی کرسی زر و کارگردانی علی کرسی زر از روز دو شنبه ۲۹ مرداد تا ۲۰ […]

نمایش برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی، از روز یک شنبه ۲۹ مردادماه در مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «فرایند» به نویسندگی امیر ابراهیم زاده، علی کرسی زر و کارگردانی علی کرسی زر از روز دو شنبه ۲۹ مرداد تا ۲۰ شهریورماه در ساعت ۲۱ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه خواهد رفت.

بنا بر این گزارش در نمایش «فرایند» سپهر طهرانچی، مریم زارعی، مهرنوش حاجی خانی، بهراد سلاح ورزی، مازیار سیدین، دنیا دائمی، سعید کرمی، کیمیا کاوند به ایفای نقش می پردازند.

خلاصه نمایش این اثر که برگزیده بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده است، اینگونه طرح شده: آقای «کا» کارمند ارشد بانک بعد از ورود خانواده ای ناشناس به خانه‌اش تلاش می کند با کمک قانون، حقوق خود را به دست بیاورد…

علاوه بر این گفتنی ست در این اثر، امیر ابراهیم زاده (دراماتورژ)، پوریا سمندری(مجری طرح)، علی کرسی زر (طراح صحنه و نور)، سپهر سا (طراح صدا و موسیقی)، امیر ابراهیم زاده (طراح لباس)، پادینا کیانی (طراح گریم)، صبا پیریایی (دستیار کارگردان)، رضا چاوشی (طراح پوستر و بروشور)، میلاد فداکار (ساخت تیزر)، رومینا داوری (روابط عمومی و تبلیغات)، رها محمدی (عکاس)، طه رضائیان، تینا جعفری (مدیران صحنه) نیز همکاری می کنند.

علاقمندان برای دیدن نمایش «فرایند» که تا ۲۰ شهریور ماه هر روز -به جز شنبه‌ها- ساعت ۲۱ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار