رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
مستندی از هیسپان تی وی:

فوتبالی زندگی بخش در «بچه های دیگر»

کشف استعدادی خاموش از دل زباله هایی دفن شده در کنار استادیوم ماندلا در اوگاندا تا تبدیل شدن به یکی از ستاره های فوتبال، سوژه مستند «بچه های دیگر»ی است که قرار است از شبکه هیسپان تی وی پخش شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، دراین مستند داستان […]

کشف استعدادی خاموش از دل زباله هایی دفن شده در کنار استادیوم ماندلا در اوگاندا تا تبدیل شدن به یکی از ستاره های فوتبال، سوژه مستند «بچه های دیگر»ی است که قرار است از شبکه هیسپان تی وی پخش شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، دراین مستند داستان پسر بچه ای اوگاندایی به نام موبیرو ریگان به تصویر کشیده می شود که در چهار سالگی تنها و بی سرپرست در زمین های دفن زباله در اطراف استادیوم ملی ماندلا به حال خود رها شده تا اینکه شخصی به نام آنتونی که مربی فوتبال است، او را کشف می کند و به تیم خود می برد.

موبیرو آرزو دارد که روزی به یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال تبدیل شود و برای همین با جدیت تمام تمرین می کند. اما با توجه به محرومیت ها و شرایط سخت زندگی، او مسیر بسیار دشواری برای رسیدن به این هدف دارد.

مستند «بچه های دیگر» (The Other Kids) محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پابلو دلا چیکا در سه قسمت ۲۵ دقیقه ای از روز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران از آنتن هیسپان تی وی پخش و در ساعات ۱۵:۳۰ و ۲۱:۳۰ همان روز بازپخش خواهد شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار