رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کتاب خاطرات زنده یاد عزت الله انتظامی که با عنوان “من عزتم، بچه سنگلج “منتشرشده است، این هفته از امشب تا جمعه دوم شهریور، با صدای بهروز رضوی در برنامه کتاب شب رادیو تهران بازخوانی می شود. محمدباقر رضایی سردبیر و نویسنده برنامه کتاب شب گفت: کتاب “من عزتم، بچه سنگلج ” که غزاله سلطانی […]

کتاب خاطرات زنده یاد عزت الله انتظامی که با عنوان “من عزتم، بچه سنگلج “منتشرشده است، این هفته از امشب تا جمعه دوم شهریور، با صدای بهروز رضوی در برنامه کتاب شب رادیو تهران بازخوانی می شود.

محمدباقر رضایی سردبیر و نویسنده برنامه کتاب شب گفت: کتاب “من عزتم، بچه سنگلج ” که غزاله سلطانی آن را تهیه و تدوین و نشرسخن منتشر کرده است شامل عکس ها وخاطرات پراکنده زندگی شادروان عزت الله انتظامی است که در آن، نکته های جذابی از زندگی عمومی و خصوصی آقای بازیگر سینمای ایران و همچنین از محله های تهران قدیم بیان شده که خواندن و شنیدنشان نوستالژی خاصی ایجاد می کند.

رضایی افزود : گران بودن قیمت این کتاب (به دلیل کاغذ اعلا وعکس های رنگی فراوان) باعث شده که همگان نتوانند از مطالب آن استفاده کنند، بنابراین برنامه کتاب شب رادیو تهران که رسالتش خوانش کتاب های برتر ایران وجهان برای عموم است، این کتاب را در هفت قسمت ۲۰ دقیقه ای با صدای گوینده پیشکسوت رادیو بهروز رضوی باز خوانی می کند تا علاقه مندان بتوانند از مطالب آن استفاده کنند.

برنامه کتاب شب با تهیه کنندگی محمود احمدی ورضا قربانی ومدیریت گروه اخلاق وزندگی شهروندی رادیو تهران بین ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۴ روی آنتن می رود . علاقه مندان می توانند این برنامه را بعد از پخش از طریق سایت رادیو تهران قسمت کتاب گویا در اختیار داشته باشند .

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار