رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

مینی سریال «دختر گمشده» به کارگردانی احمد کاوری از فردا دوشنبه ۲۸ آبان از شبکه سه سیما پخش می شود. مینی سریال دختر گمشده به تهیه کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان محصول سیما فیلم است که با مشارکت ناجی هنر در ژانر اجتماعی- پلیسی تولید شده است. این مجموعه کوتاه تلویزیونی به قلم حسین […]

مینی سریال «دختر گمشده» به کارگردانی احمد کاوری از فردا دوشنبه ۲۸ آبان از شبکه سه سیما پخش می شود.

مینی سریال دختر گمشده به تهیه کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان محصول سیما فیلم است که با مشارکت ناجی هنر در ژانر اجتماعی- پلیسی تولید شده است.
این مجموعه کوتاه تلویزیونی به قلم حسین تراب نژاد در ۷ قسمت ۵۰ دقیقه ای نگارش شده است و کوروش تهامی، هدایت هاشمی، هومن حاج‌عبداللهی و ماه‌چهره خلیلی از بازیگران آن هستند.
داستان این مجموعه تلویزیونی، پیرامون دختری است که در خلال قصه گم می‌شود و پلیس به دنبال اوست. پلیس گمانه‌های زیادی از جمله قتل یا دزدیده شدن این دختر نوجوان می‌زند و پرونده او در اختیار سروان اداره آگاهی و همچنین مددکار مشاوره نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.
پخش این مجموعه کوتاه تلویزیونی از ۲۸ آبان ماه آغاز و هرشب از ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن می شود و بازپخش آن نیز حوالی ۱:۰۰ بامداد، ۹:۳۰ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار