رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

فیلم کوتاه «آمرغ» به کارگردانی محسن قزل سوفلو به جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال، راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «آمرغ» به نویسندگی، تهیه و کارگردانی محسن قزل سوفلو به سیزدهمین دوره جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال راه یافت. جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترالSAFFM، در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. […]

فیلم کوتاه «آمرغ» به کارگردانی محسن قزل سوفلو به جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال، راه یافت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «آمرغ» به نویسندگی، تهیه و کارگردانی محسن قزل سوفلو به سیزدهمین دوره جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال راه یافت.
جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترالSAFFM، در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. این رویداد، ضمن فراهم آوردن بستری برای فیلم‌سازان، متعهد به نمایش آثار هنری جدیدی است که به بحث و گفتگو دامن می‌زنند و دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را کاوش می‌کنند. پذیرش اثر در این جشنواره عمدتاً از کشورهای جنوب آسیاست ولی گهگاه و بنا به صلاحدید، از کشورهای همسایه این مناطق، مانند ایران، ترکیه و… نیز، آثاری را قابل نمایش و داوری می‌داند.
سیزدهمین دوره جشنواره فیلم آسیای جنوبی مونترال، ۲۴ تا ۳۰ می ۲۰۲۴ (۴ تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳) در شهر مونترال کانادا برگزار خواهد شد.
«آمرغ» پیش از این جشنواره، موفق به حضور در چهل و ششمین دوره جشنواره فیلم آسیایی آمریکایی AAIFF، دوره سیزدهم جشنواره Short to the point و بیرمنگام ۲۰۲۳ نیز شده است.
در خلاصه داستان «آمرغ» آمده است: « مردی، عاشق مرغ همسایه شد…»
حسین منفرد، نگار سلحشور، علیرضا حق‌پرست، مهان عرافی، علی هادی‌پور، محمد عبدالوند در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
عوامل فیلم کوتاه «آمرغ» عبارتند از:
نویسنده، تهیه‌کننده و‌ کارگردان: محسن قزل سوفلو، مجری طرح و مدیر تولید: مهیار قزل سوفلو، مدیر تصویربرداری: رضا عبیات، تدوین: عماد خدابخش، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، طراح صحنه: پوریا اخوان، صدابردار: حسام مژدهی نیا، صداگذار: علیرضا اکبریان، موسیقی: امیرحسین اله دادی، طراح گریم: وحید شیرزاد، طراح لباس: سینا ایران پور، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهیار اسلامی، منشی صحنه: آیدا پالیزگر، عکاس: سارا ثقفی، طراح پوستر: روژان ایرجی، تایپوگرافی: سید محمد مهدی موسوی، ترجمه و زیر نویس: بونا الخاص و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار