رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت جمعه ۹ آذر در بخش سینمای ایران فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در ساعت ۱۵:۳۰ در سینما فلسطین ۱ به نمایش در می آید. در ساعت ۱۸ فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ طادی […]

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت جمعه ۹ آذر در بخش سینمای ایران فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در ساعت ۱۵:۳۰ در سینما فلسطین ۱ به نمایش در می آید.

در ساعت ۱۸ فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ طادی اکران خواهد شد و در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی برگزیده بخش سینمای ایران اکران خواهد شد.

در بخش کارگاه انتقال تجربه و گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی ساعت ۱۵:۳۰ تکرار فیلم سینمایی «تایگر زنده است» به کارگردانی علی عباس ظفر محصول کشور هند سال ۲۰۱۷ به نمایش در می آید. همچنین در بخش اسلام هراسی فیلم سینمایی «شب دروازده ساله» به کارگردانی آلوارو برچنر محصول کشور اروگوئه سال ۲۰۱۸ و در بخش سینمای بین الملل فیلم سینمایی «مسیری به سپیده دم» به کارگردانی آندروید کلسترول محصول کشور اسپانیا سال ۲۰۱۶ روی پرده خواهد رفت.

در بخش مستند خارجی ساعت ۱۵:۳۰ فیلم سینمایی «زلزله حلب» به کارگردانی الکساندر خارچنکو  محصول کشور روسیه_ سوریه ۲۰۱۷ در سینما فلسطین ۳ به نمایش در می آید. در بخش سینمای ایران ساعت ۱۷:۳۰ فیلم سینمایی «هیچ وقت ترکم نکن» به کارگردانی آیدا بلژیک محصول کشور ترکیه_ بوسنی سال ۲۰۱۷ به نمایش و سپس جلسه نقد و بررسی برگزار می شود.

در بخش سینمای بین الملل مستند خارجی «بر روی لبه چاقو» به کارگردانی جرمی ویلیامز محصول کشور آمریکا سال ۲۰۱۷ به اکران در می آید.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به دبیری محمد خزاعی از ۵ تا ۹ آذر در سینما فلسطین و عصر جدید ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار