رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از تعطیلی ۲ روزه این جشنواره به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد. مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره تعطیلی ۲ روزه این جشنواره در ایام برگزاری گفت: این جشنواره در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه […]

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از تعطیلی ۲ روزه این جشنواره به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره تعطیلی ۲ روزه این جشنواره در ایام برگزاری گفت: این جشنواره در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه به دلیل ایام فاطمیه تعطیل است اما از روز ۲۱ بهمن ماه برنامه‌های آن از سر گرفته و در روز ۲۲ بهمن ماه هم اختتامیه برگزار می‌شود.

وی در پایان درباره اینکه ابراهیم داروغه‌زاده دبیر این رویداد هنری پیش‌تر از برگزاری زودهنگام این جشنواره گفته بود ولی این اتفاق نیفتاد، عنوان کرد: جشنواره ملی فیلم فجر تنها رویداد هنری است که در ایام دهه فجر برگزار می‌شود از همین‌رو برای اینکه روزهای پایانی این دهه از رونق نیفتد تصمیم گرفته شد جشنواره به این صورت برگزار شود.

سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر از تاریخ ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار