رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

به گزارش سینماخانه و بنقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده که محصول مشترک کشورهای ایران و ترکیه محسوب می‌شود از روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) در بیش از ۲۰۰ سینمای کشور ترکیه به نمایش درآمده است. زمان اکران این فیلم در سینماهای ایران نیز ظرف چند هفته […]

به گزارش سینماخانه و بنقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده که محصول مشترک کشورهای ایران و ترکیه محسوب می‌شود از روز جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) در بیش از ۲۰۰ سینمای کشور ترکیه به نمایش درآمده است.
زمان اکران این فیلم در سینماهای ایران نیز ظرف چند هفته آتی و با انعقاد قرارداد با یکی از سرگروه‌های سینمایی مشخص خواهد شد.
فیلمبرداری این فیلم اواخر سال گذشته در تهران و ترکیه انجام شده است.
افسانه پاکرو، پژمان بازغی، امید روحانی، سارا احمدی، همراه با بازیگران سینمای ترکیه، یوسف جیم، علی بوراک، هازال تورسان، چناره ملک‌زاده، ایشن اینجی، سمراد ینچر، و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» یک ملودرام عاشقانه است.
امیرشهاب رضویان تهیه‌کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده داشته است. الپ تکین و دکتر سارا احمدی نیز به عنوان سرمایه‌گذار در این فیلم محصول مشترک حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار