رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

شبکه آی‌فیلم پخش مجموعه طنز «شب‌های برره» به کارگردانی مهران مدیری را آغاز کرد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «شب‌های برره» از آثار مشهور مهران مدیری، برای آی‌فیلمی‌های کشورمان نمایش داده می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: کیانوش سردبیر یک روزنامه در دهه ۴۰ سده اخیر است. او با […]

شبکه آی‌فیلم پخش مجموعه طنز «شب‌های برره» به کارگردانی مهران مدیری را آغاز کرد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «شب‌های برره» از آثار مشهور مهران مدیری، برای آی‌فیلمی‌های کشورمان نمایش داده می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کیانوش سردبیر یک روزنامه در دهه ۴۰ سده اخیر است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی در مورد فساد مالی سران وقت حکومتی بازداشت و به تبعید محکوم می‌شود.

در مسیر، اسلحه یکی از نگهبابانان به دست او می‌افتد و نگهبان او را در بیابان رها می‌کند. در این میان کیانوش توسط ماری گزیده و بی‌هوش می‌شود، شیرفرهاد، پسر بزرگ سالارخان، خان پایین برره، او را نجات می‌دهد و با خود به برره می‌آورد ….

سیامک انصاری، فلامک جنیدی، مهران مدیری، بهنوش بختیاری، شقایق دهقان و هادی کاظمی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش‌آفرینی کردند.

با شروع ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۳:۳۰ بیننده این سریال طنز از آی‌فیلم باشید. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۷:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار