رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

چهارمین جشنواره فیلم و تاتر هیلاج با افزودن یک بخش جدید در مردادماه سال ۹۸ برگزار می‌شود. این جشنواره به مدیریت امیرشهاب رضویان و دبیراجرایی رضا اسدی پس از برگزاری سه دوره موفق با حضور جوانان علاقه‌مند به تئاتر و سینما، چهارمین دوره‌ خود را پیش رو دارد. در این دوره بخشی به عنوان «یک […]

چهارمین جشنواره فیلم و تاتر هیلاج با افزودن یک بخش جدید در مردادماه سال ۹۸ برگزار می‌شود.

این جشنواره به مدیریت امیرشهاب رضویان و دبیراجرایی رضا اسدی پس از برگزاری سه دوره موفق با حضور جوانان علاقه‌مند به تئاتر و سینما، چهارمین دوره‌ خود را پیش رو دارد.

در این دوره بخشی به عنوان «یک فیلم، یک پلان، یک دقیقه» با رویکرد ساخت فیلم‌های یک دقیقه‌ای بدون کات، با موضوع محیط زیست به جشنواره اضافه شده است.

همچنین بخش تئاتر چهارمین جشنواره فیلم و تئاتر هیلاج طبق سنوات گذشته با هدف حمایت از جوانان به صورت دانشجویی انجام می‌شود. کلیه فیلمسازان فیلم کوتاه و کارگردانان تئاتر که علاقه‌مند به حضور در این رویداد هنری هستند می‌‌توانند با مراجعه به سایت www.Hilaj.com و پر کردن فرم جشنواره ثبت‌نام کنند.

مهلت ثبت‌نام در بخش فیلم تا ۱۷ تیرماه است و ۱۰ مردادماه نیز آثار راه‌یافته اعلام می‌شود.

در بخش تئاتر نیز مهلت ارسال تا ۱۰ خرداد است و آثار برگزیده ۱۷ خرداد معرفی می‌شوند. آثار نمایشی پس از یک بازبینی از ۲۱ تا ۲۶ خرداد، در ۲۷ خرداد اعلام نهانی می‌شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار