رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

در حالی که قسمت سوم «جان ویک» هفته نخست اکرانش را تحربه می‌کند، تهیه‌کنندگان این فرانشیز از اکران قسمت چهارم در ۲۰۲۱ گفته‌اند. هالیوود ریپورتر خبر داده است «جان ویک: فصل سوم – پارابلوم» در افتتاحیه خود به فروش ۵۷میلیون دلار رسیده است و شرکت لایونزگیت آماده ساخت قسمت چهارم است. این استودیو ۲۱ می […]

در حالی که قسمت سوم «جان ویک» هفته نخست اکرانش را تحربه می‌کند، تهیه‌کنندگان این فرانشیز از اکران قسمت چهارم در ۲۰۲۱ گفته‌اند.

هالیوود ریپورتر خبر داده است «جان ویک: فصل سوم – پارابلوم» در افتتاحیه خود به فروش ۵۷میلیون دلار رسیده است و شرکت لایونزگیت آماده ساخت قسمت چهارم است.

این استودیو ۲۱ می ۲۰۲۱ را تاریخ اکران قسمت چهارم اعلام کرده است. این خبر ابتدا توسط پیام متنی به طرفدارانی اعلام شد که به منظور به‌روزرسانی در مورد «پارابلوم» با یک یادداشت روبه‌رو شده‌اند: «شما خدمت کرده‌اید، از خدمات استفاده خواهید کرد. جان ویک: فصل ۴ در راه است – ۲۱ مه ۲۰۲۱.»

کیانو ریوز در قسمت جدید نقش هیتمن بازنشسته‌ای را بازی می‌کند که خودش را برهنه در برابر آدمکش‌های بین‌المللی می‌یابد. برای سر وی ۱۴میلیون جایزه تعیین شده است و ویک باید در خیابان‌های نیویورک برای زنده ماندن مبارزه کند.

جزییاتی از قسمت چهارم منتشر نشده است؛ اما «پارابلوم» با نقدهای مثبتی روبه‌رو شده است و در سایت Rotten Tomatoes نمره ۸۸ دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار